abcd423417984 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hei jeg har et spørsmål angående sim farm: alle åkrene mine har et ikon av en bølge/vann. dette betyr vel at jeg har alt for mye fuktighet. Hvordan ordner jeg dette? Endret 9. mai 2007 av invictus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Endelig litt retrospill her 1) Stemmer at det er for mye fuktighet ja, har du lagt kanaler/rør til åkrene kan du klikke på kranene for å stenge disse, har du ikke det er problemet slikt jeg forstår det at det du dyrker egentlig ikke passer i det området grunnet for mye fuktighet. 2) Godt spørsmål, har ikke funnet noen andre løsninger på det selv enda... Et annet tips fra meg er å lage en gård på et sted hvor du sier det skal være veldig tørt, så satse på f.eks appelsiner, kan fort få type 16-20 000 for en åker av topp kvalitet da. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 En annen ting jeg sliter litt med...hvis gjerdene går i stykker og kuene rømmer. Hvordan får jeg plassert dem tilbake der de skal være? Lenke til kommentar
Docholliday Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 En annen ting jeg sliter litt med...hvis gjerdene går i stykker og kuene rømmer. Hvordan får jeg plassert dem tilbake der de skal være? 8574102[/snapback] sell alle kuene og kjøp nye, hehe husker ingen andre ting som funka, men ikkje bygg gjerder de bare ramler sammen etter tid, bygg heller grøfter, tar samme plass men ødelegges ikkje, og dyrene går ikkje over. Ellers så er det appelsiner som gjelder, får kjempesummer for de når du selger på riktig tidspunkt. Noen som vet om dette er freeware spill? kunne gjerne tenkt meg å spille det igjenn om eg fant det. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Sim Farm er abandonware og kan skaffes her. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 En annen ting jeg sliter litt med...hvis gjerdene går i stykker og kuene rømmer. Hvordan får jeg plassert dem tilbake der de skal være? 8574102[/snapback] sell alle kuene og kjøp nye, hehe husker ingen andre ting som funka, men ikkje bygg gjerder de bare ramler sammen etter tid, bygg heller grøfter, tar samme plass men ødelegges ikkje, og dyrene går ikkje over. Ellers så er det appelsiner som gjelder, får kjempesummer for de når du selger på riktig tidspunkt. 8682575[/snapback] Kan ikke huske å ha sett appelsiner i listen... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du har fil->load / import crop elns, der kan du importere og fjerne diverse crops som ikke finnes på listen som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå