Wild Berries Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei, og God Jul, til alle sammen. Har nå søkt igjennom Forumet, anngående skjermkort.. Ble jeg klokere, Hmmm. Det jeg vil spørre Dere om, pr idag, har jeg et MSI G4 MX 440 64 MB DDR kort i PC`en, men, skal jeg heller bytte det i et Gainward Golden Sample, kort med 128 Mb ? Husker ikke hele navnet på Gaiwarden, men det var et GF3 Kort.. Vennligst, om Dere kan og Vil svare, gjør det, trenger Hjelp... MvH WB Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Vel.. Når du først ER i gang, så... Hvorfor ikke oppgradere til et GeForce 4 Ti 4200 - 4600 ? Da slipper du å tenke på oppgradering av skjermkort med det første ihvertfall.. Men GeForce 3 er bedre enn 4mx, ja. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Joa, men det blir litt Overkill i min gamle maskin... Kjører på en PIII 800 MHZ... Men, fant ut av hva Gainwarden`s fulle navn er : Gainward GF3 Power Pack, Golden Sample TI 500 128 MB DDR TV Out. Håper på Litt Bedre Respons ?? Takk WB Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 TI500 er bedre enn MX kortene, nesten lik linje som TI4200. Du må sjekke hvor kjapp RAM det er på TI500 kortet, fordi 64MB kortene pleier å ha 3,3 ns mens 128MB har 4,0ns. Da er 64MB utgaven kjappere -BUFF Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Gå for Gainward- kortet du................ Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei.. Nå må jo snart folka skjønne det! Ska du ha nytt Geforce kors så MÅ du Kjøpe "POV Gf4 4200XP 128mb" koster 1899kr og kan overklokkes til et 4600 kort! Her får du mye for penga! Mhv. Kristian Skjøtt. 8) Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor ikke bare kjøpe et ATI Radeon 9500 pro kort til 1666 @ itbutikken.com som da er bedre en POV kortet ? Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Takker for mange gode svar og ideer ! Jg viste det, Dere er bare gode å ha, for en Fersking som meg. Men, nå har jeg hentet hjem dette Gainward ti 500 Golden Sample Kortet, og jeg må si jeg er meget skuffet, for en S.... Der hvor det gamle Creative 256 Pro kortet kjørte alt, ok, og ikke minst MSI GF4 MX440 kortet tok alt, tar dette nye kortet ingenting ???? Ok, da, klarer å kjøre RTCW, men Hitman 2, NolfI, Nvidia sine demos (Zoltar,Wolfman,), klarer ikke dette kortet, pang, låsning, med engang.... Ja, jeg har den siste Driveren 41.09, og Directx 8.1 Så, kanskje jeg burde beholde GF4 Kortet ?? Men, det som er litt merkelig, det er at alle programm som Gjenkjenner skjermkortet sier at det er en TI200 ????, til og med Nvidia sitt programm i juster skjermegenskaper ?? Håper fortsatt på at Dere der ute i det ganske land, tar Dere tid, til å hjelpe meg ut her ? MvH WB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå