Gå til innhold

The Experience: fotball compo på lanet?

Anbefalte innlegg

hadde vært morro med fotball compo siden det er en idretshall vi skal være i. Husker jeg ikke feil er det noen små fotball baner på utsia av halen.

hadde vært kult om det hadde blitt det med premier. 5mot5 eller noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en ballbinge rett utafor + en grusbane + en stor kunstgress bane litt lengre bort.. hadde egentlig vært en god ide vis noen hadde fått til et opplegg med dette.. så kan vi få rørt litt på beina å ikke sittet inne å nerde inne i hallen hele tia :)

Endret av sQRENSEN
Lenke til kommentar

samma tenkte jeg. :) vi får ta det opp med compo crewet når crewene er satt opp. :) ideen var å få folk til å bevege på seg iallefall.

fikse slik at vinnerne av hele "cupen" går videre mot arrangørene av lanet. :p hadde vært kult. (ser for meg Fubar og resten av arrangørene løpe etter en fotball:P)

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar
ikke sett tufte il ??

nerder kan ikke fotball :p

8576814[/snapback]

Har du sett Tufte IL? Fotballkonkurranse ville jo blitt gratis underhaldning. :D

8576834[/snapback]

ja fant det like kjedelig som vanlig fotball

Lenke til kommentar

Dette hadde vært sinnsykt artig. Det beste hadde vært hvis Compo arrangerte det, sånn at det ikke ender opp som putekrigen i fjor (jeg mener å huske at det ikke ble noe av den). Jeg er uansett med, og skal pwne alle andre uten cheat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
samma tenkte jeg. :) vi får ta det opp med compo crewet når crewene er satt opp. :) ideen var å få folk til å bevege på seg iallefall.

fikse slik at vinnerne av hele "cupen" går videre mot arrangørene av lanet. :p hadde vært kult. (ser for meg Fubar og resten av arrangørene løpe etter en fotball:P)

8574938[/snapback]

Det er faktisk noen av oss som har spilt myyyye fotball, så dere skal nok få kamp ja! ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
ja. :) hadde vært kos med fotball eller volleyball compo.. så vi får se om event crew'et klarer å få til noe. :)

9077700[/snapback]

Event? compo vel?

Uansett er vel dette noe som kan gjennomføres uofisielt også, hvis crews ikke får satt opp turnering. Kan gjøres enkelt ved å få lag til å melde seg på ved f.eks infostanden, så setter man seg bare ned og setter opp kampene, så sette opp tidene. (walkover bør forventes)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...