Gå til innhold

Bobler i vannkjølingen min?:O[Løst]

Anbefalte innlegg

Hehe. eg fekk ein ging vant på både skjermkortet og hket, men alt levde endå om vatnet låg der :p

8582257[/snapback]

Utrolig va det tåler. Fikk i går litt vann på hk(hadde brukt strips istedenfor slangeklemmer :blush: på CPU-Blokk.. Tørkte av, har ikke prøvd og starte maskinen ennå.. Gir update om det funker:)

Vannet nådde ikke transistorer osv, det var bare en svart flekk med ingenting der vannet kom..

Skal finne frem vaselinen og isolere litt.. Eller er det bedre med neglelakk? Får ikke tak i armaflex eller neopren:(

EDIT: Har nettopp bestilt en Xeon 3060 fra SHG :D

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er alt oppe og kjører ferdig montert i kabinettet, tro meg, det var MANGE timers jobb.

Har ikke dremel, så måtte sidde å klippe hull til radiatoren i 1.5mm tykt stål! Dette med en spesialsaks, men den tok ikke mer en 1mm om gangen, så det tok sin tid. Ble ikke spesielt pent heller for å si det mildt, men bare kabinettet er funskjonelt, kjølig og rikt på plass så driter jeg i det :tease:

Har nå "isolert" hk litt rundt og inni socket med vaselin, da jeg ikke får tak i neopren eller armaflex.

Lenke til kommentar
Dette bestilte jeg fra Petras Tech Shop, og jeg har fått extremt god service, da jeg hadde noe kluss med betaling osv.

8573686[/snapback]

Brukte du mail til å kontakte dem?

Prøvde å sende dem en mail, men nå har det gått en uke, så tviler på at jeg får svar :no:

Tok det lang tid etter at du bestilte at pakken kom til Norge?

Du var SKIKKELIG heldig ved at pakken din ikke kom opp i tollen :thumbup:

Håper dette skjer meg også :!:

Lenke til kommentar
Du kjører jo berre vannkjøling.. Kvifor isolera du hket då?

8592720[/snapback]

1: Vis det skal oppstå lekasjer, så kan det faktisk beskyttet en del.

2: Radiator ut vinduet er kos. Har desverre ikke lange nok kabler enda, men det kommer.

3: Har en halv-ferdig chillbox som står å venter i kjelleren.

Lenke til kommentar
Dette bestilte jeg fra Petras Tech Shop, og jeg har fått extremt god service, da jeg hadde noe kluss med betaling osv.

8573686[/snapback]

Brukte du mail til å kontakte dem?

Prøvde å sende dem en mail, men nå har det gått en uke, så tviler på at jeg får svar :no:

Tok det lang tid etter at du bestilte at pakken kom til Norge?

Du var SKIKKELIG heldig ved at pakken din ikke kom opp i tollen :thumbup:

Håper dette skjer meg også :!:

8593415[/snapback]

Jada, brukte mail. [email protected]. Du kan velge hvilken måte du skal frakte varen på, enten vanlig(opptil 10 dager uten tracking) eller express(opptil 7 dager med tracking, varen kommer på døren).

Fikk selv varen på døren 5. dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...