zn00ker Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg sitter her og vurderer å oppgradere PC`n med raskere CPU. Meningen er å holde seg under 1000-lappen, da dette bare blir midlertidig. Så jeg tok turen innom Komplett.no og fant denne. Det er en AMD XP1800+ med Thoroughbred kjerne...? Egentlig ble jeg litt forundret, da jeg trodde at AMD brukte Thoroughbred kjernen kun på XP2200+ og oppover. Stemmer det at XP1800+ kommer med Thoroughbred? PS: Viften jeg har tenkt meg er en Cooler Master (husk; bare midlertidig oppgradering). Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 du har både Thoroughbreed A og B kjerne B er vel brukt fra XP2200 og opp. forskjellen er vel L2 Cahce størrelse (eller var det L1?) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Selvfølgelig er det Thoroughbred A og B Jeg har jo lest en tråd her på forumet hvor det ble diskutert, men hadde faktisk glemt det bort. Shame on me Lenke til kommentar
TrønderBrøøle Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Sjekke disse gutta http://www.waterheads.dk/, her får du garantert en xp 1800 med stepping som virkelig funker. De kan anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 du har både Thoroughbreed A og B kjerneB er vel brukt fra XP2200 og opp. forskjellen er vel L2 Cahce størrelse (eller var det L1?) Forskjellen er steppingen og den går ikke ut på endrigner i cache. Dien er økt fra 80 mm2 til 84mm2 og TB-B0 har et langt større OC potensialt enn TB-A0. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Spesielt jeg hadde gidda å kjøpe noe fra www.waterheads.dk !! Sjekk den sjappa og for noen flotte garantier lmao........løp og kjøp!! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Spesielt jeg hadde gidda å kjøpe noe fra www.waterheads.dk !!Sjekk den sjappa og for noen flotte garantier lmao........løp og kjøp!! Nei du kødder!! Veldig fine garantier må jeg si :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå