Gå til innhold

Hvordan dukke opp på søkemotorer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg inn på søkene til Google, Yahoo, og Kvasir?

Har tittet litt og fått med meg at det er noe med <meta> tager?

Om noen vet hvordan, kan du gi en grundig forklaring på hvordan jeg gjør dette?

Og jeg har ikke tenkt til å betale for sponset resultat

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg inn på søkene til Google, Yahoo, og Kvasir?

Har tittet litt og fått med meg at det er noe med <meta> tager?

Om noen vet hvordan, kan du gi en grundig forklaring på hvordan jeg gjør dette?

Og jeg har ikke tenkt til å betale for sponset resultat

Takk :)

8573219[/snapback]

Ikke metatagger lenger fungerer :)

Her hra du google; http://www.google.no/add_url.html

EDIT: Fortjener jeg ikke 6 i norsk?

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Glem "Add URL" og search energiner submit. Det eneste du trenger å gjøre er å passe på at en annet nettsted har har linket til siden din. Søkemotorer følger linker, så det er det eneste og beste metoden får å sørge for at de fleste søkemotorer har indeksert din side. (Du kan f.eks. linke til siden i signaturen din).

NB! Men siden blir ikke indeksert vis f.eks. /robots.txt (på root området på siden din) forteller at søkemotorer ikke skal indeksere sidene dine.

Lenke til kommentar
Glem "Add URL" og search energiner submit. Det eneste du trenger å gjøre er å passe på at en annet nettsted har har linket til siden din. Søkemotorer følger linker, så det er det eneste og beste metoden får å sørge for at de fleste søkemotorer har indeksert din side. (Du kan f.eks. linke til siden i signaturen din).

NB! Men siden blir ikke indeksert vis f.eks. /robots.txt (på root området på siden din) forteller at søkemotorer ikke skal indeksere sidene dine.

8575856[/snapback]

Ok. Da så :)

Hvor ofte er Crawlere innom diskusjon.no a?'

Og hvordan vet jeg om "robots.txt" forteller at den ikke skal indekseres?

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
JonT: add url fungerer flott den da...sida mi blir indeksert noen timer etter at jeg skriver inn sida mi der.

8576489[/snapback]

Oi! Da må du ha hatt flaks. Selv har jeg aldri opplevd noe lignende. Har faktisk ventet over to måneder uten å bli indeksert, men når jeg la link til den i forumet gikk det bedre.

Uansett gjelder jo "add url" bare for Google, mens man er helt sikker på at alle søkemotorer får vite om siden vis man legger ut link til den på en side søkemotoren allerede vet om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...