jammi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Har nettopp gått til anskaffelse av en helt standard trampoline, og ser etter tutorials for ting å gjøre på den. Tenker da spesielt på triks. (En tutorial for riktig hoppeteknikk hadde også være greit; tror jeg hopper feil da jeg får sabla vondt i ryggen noen ganger ^^) Takker for svar Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Har nettopp gått til anskaffelse av en helt standard trampoline, og ser etter tutorials for ting å gjøre på den. Tenker da spesielt på triks. (En tutorial for riktig hoppeteknikk hadde også være greit; tror jeg hopper feil da jeg får sabla vondt i ryggen noen ganger ^^) Takker for svar 8573111[/snapback] Sjekk ut youtube, metacafe, og snutter.no der finner du mange mange Men vær forsiktig; http://www.abcnyheter.no/node/45934 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Flytter denne (også) til den generelle kategorien. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det at du får vondt i rygge kan vel også ha noe med at du kanskje ikke er så sterk i ryggen enda? Du vil isåfall få mindre "vondt" etterhvert som du blir sterkere. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 att du får vondt i ryggen kan være att du lander helt strak, og ikke demper med lårene. Prøv å land litt mer sammenkrøka liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå