indahla Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Når jeg setter opp Offline Folders vil ikke Windows synce PST-filer (og noen andre filtyper). Jeg vet det finnes et registry hack for å få dette til, men klarer ikke å finne tilbake til det. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Offline folder er kontonavn.OST , den benyttes online/offline i et slikt oppsett . OST : OfflineSTore Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Offline folder er kontonavn.OST , den benyttes online/offline i et slikt oppsett . OST : OfflineSTore 8607717[/snapback] Tror du missforstår. Jeg har et Outlook arkiv (PST-fil) som ligger på hjemmeområde på server. Så er Mine Dokumenter satt til dette hjemmeområdet. Deretter har jeg satt at Mine Dokumenter skal være tilgjengelig offline vha Windows Offline Folders (Frakoblede filer). Men, Windows Offline Folders støtter ikke PST filer, i utgangspunket. Men det finnes et registry hack for å overstyre dette, slik at den ikke hopper over PST-filer. Dette hacket har jeg glemt, og finner ikke igjen på nettet... Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det er jo en grunn til det er slått av frakoblede filer til .pst filer. Du kan slå det av ved hjelp av Goup policy. Enten lokalt eller på domenekontrolleren. Start -> Kjør -> gpedit.msc Computer Configuration\Administrative Templates\Network\Offline Files\Files not cached Står mer om dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå