Frigg33 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Har et problem med min .css fil.. Alt funker når jeg ser den på dataen.. men når jeg laster det opp på en server så slutter det å funke.. Hva er det som skjer? LINK! Endret 9. mai 2007 av suppesaft Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 dobbelskjekk filnavnet og banen. Kan du legge ved en link?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du bruker feil bane til filen. Ikke C:\.... \mappe\filen.css men /mappe/filen.css Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 jeg fant ut av det.. måtte bare endre filbanen.. Må bare si at æ,ø og å på siden er helt mongo.. det skal jeg skifte på.. har bare ikke redigert ferdig skriften ennå... for de som tenkte å kommentere det Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sjekk denne traden som burde vaert sticky: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730921 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå