knut Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 En stor mengde med nye bærbare er ventet de nærmeste dagene. HPs nyheter er hovedsaklig rettet mot bedriftsmarkedet. Les mer Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lure på hvor mye de koster... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Såg små og lette ut iallefall. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 fin industridesign slik som forrige serien, men hvorfor har de ikke enter-tasten på enden av tastaturet lenger?? Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synd at HP dropper webkamera. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synes plaseringen av entertasten er helt grei. Har en lignende fra før (nx6125). Ser at alle har fått fingerprintleser. Bra. Lenke til kommentar
knut Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Synd at HP dropper webkamera. 8573419[/snapback] Dette er bedriftsmodeller, og de har ikke hatt webkamera tidligere. Sannsynligheten for at de dropper webkamera på de vanlige modellene er svært liten. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Disse så da helt greie ut. Bare synd at HP har sliti med bra holdbarhet på noen av modellene sine før, så jeg vet ikke om jeg har lyst på HP igjen! Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 "BrightView er rett og slett kontrastbelegg" Er dette det "fantastiske" belegget som på arket glinser like mye som i virkeligheten? Kan bare ikke skjønne denne trenden med at nye pcer skal ha så glinsende skjermer med innsynsvinkel lik null. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bare synd at HP har sliti med bra holdbarhet på noen av modellene sine før, så jeg vet ikke om jeg har lyst på HP igjen! 8573755[/snapback] Hvilke modeller sikter du til? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ser ut som 2510p blir en spennende modell, håper den ikke blir priset helt hinsides... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fint med små og lette bærbare, uten å måtte gå alt for mye ned i ytelse. Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette ser helt klart spennende ut og passer meg veldig bra da jeg snart skal ha meg ny laptop. Gleder meg til å se prisene på 8510P og 8510W da det er disse som er mest interessante for meg. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 "BrightView er rett og slett kontrastbelegg" Er dette det "fantastiske" belegget som på arket glinser like mye som i virkeligheten? Kan bare ikke skjønne denne trenden med at nye pcer skal ha så glinsende skjermer med innsynsvinkel lik null. 8574542[/snapback] Da tviler jeg på at du har prøvd dette. Har selv en nx9420 med 17" BrightView skjerm, og kommer aldri til å gå tilbake. Det er bare sinnsykt digg å jobbe på. Jobber som konsulent, og det er ikke få kunder/andre konsulenter som har kommet bort for å se på "den fantastiske skjermen". Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Enig i at det kontrastbelegget er utrolig digg ja. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Enig i at det kontrastbelegget er utrolig digg ja. 8576180[/snapback] og helt håpløst når man skal bruke maskinen ute i dagslys Lenke til kommentar
mungo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Businessmodeller brukes vanligvis inne på kontoret/møterommet. F.eks. når jeg sitter på terrassen utendørs når det er sol vil enhver laptop bli ubrukelig. Dessuten vil jeg mye heller bare sitte og se på når barna leker enn å trykke på en datamaskin. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kommer de vanlige modellene til å se like kule ut? Digger designet på disse modellene. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bare synd at HP har sliti med bra holdbarhet på noen av modellene sine før, så jeg vet ikke om jeg har lyst på HP igjen! 8573755[/snapback] Hvilke modeller sikter du til? 8574722[/snapback] Det kan ikke være businessmodellene.., jeg har bare GODE erfaringer med dem Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg har blandete erfaringer. Etter at laptopen min (nx6125) ble 1,3 år gammelt var det noen som løsnet inni som gjorde at den frøs ved den minste berøring. Etter over en måned på service kom den tilbake og nå funker den fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå