SineTwo Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hmm, ikke rakk ned på meg vil bare starte en litt morsom tråd, blir ofte lei av de dårlige og seriøse postene. Eksempel på noe morsomt jeg søker etter er vel: Microsoft Force Feedback > Mikromykt Kraft Tilbakemelding Skal microsoft oversette teite windows greier, hvorfor ikke produktene? Håper noen har noe fett å dra på her, Peace out. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva med www.gratissex.no eller www.spiller.no ? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ha Ha Fake gjett hvem som får refs :lol: :lol: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva med www.gratissex.no eller www.spiller.no ? lol Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ha Ha Fake gjett hvem som får refs :lol: :lol: pga gratissex eller spiller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Takk fake! i needed that one... Edit: nei glem det. det var ræva side Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 pga gratissex eller spiller? Du kan jo gjette Lenke til kommentar
glabba Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva med www.gratissex.no eller www.spiller.no ? Dead man walking Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Var og skulle leie film i går, så så jeg et cover for en komedie (trur jeg) Der sto det på framsiden No Sex 4 U. Rett under tittelen sto det med litt mindre skrift No Sex for you, og bakpå sto det Originaltittel: Giving it up. Norsk tittel No sex 4 u... Leide ikke den filmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå