Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en jente utrolig godt!

Gjest Laffen09

Anbefalte innlegg

Gjest Laffen09

Jeg og en jente holdt skikkelig på en stund, og vi hadde det skikkelig fint og sånt. Vi såg ofte film og alt sånt, men alltid når vi skulle kysse, turte jeg liksom ikke :blush::love: og trur ikke hun likte så veldig godt å bli "avvist". Nå har vi ikke snakka på en uke, og jeg lurer: Liker ikke hun meg lenger? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo godt hende det er hun som tror det er du som ikke liker henne, siden du ikke turte å kysse. Ring/send SMS og spør om dere skal finne på noe, så tar du mot til deg og kysser henne. Kyssing er forresten ikke noe å være redd for. Er like farlig som å spise middag.

Lenke til kommentar

Har noen lunde samma problem egentlig :!: Vi har kyssa og holdt på en uke, var sammen hver dag.. men plutselig begynte hun å "ignorere meg" - på den måten at hun ikke vil treffe meg lenger, har truffet hun en gang på 2 uker, møttes for 3 snart 4 uker siden.. Jeg henta henne fra jobben seint på mandag, men ble ingen klining eller kyssing når hun sa farvel (noe vi gjorde hver dag for 2-3 uker siden når vi var "sammen"...

Hva skjer? Må seriøst prøve få kontakten igjen, er forelska...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...