Gå til innhold

Liten bærbar til ein liten pris

Anbefalte innlegg

Eg er på jakt etter ein liten laptop, max 13", og lett. Eg foretrekker også at den har god batteritd. Eg har sett litt på macbook(sida eg bruker Linux så har det ingen ting å sei for meg), og lurer på om det finnest nokon pc'r som kan konkurere med den på pris?

CPU er ikkje så viktig sida den vil bli mest brukt til Film/musikk/surfing/skriving.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg er på jakt etter ein liten laptop, max 13", og lett.  Eg foretrekker også at den har god batteritd. Eg har sett litt på macbook(sida eg bruker Linux så har det ingen ting å sei for meg), og lurer på om det finnest nokon pc'r som kan konkurere med den på pris?

CPU er ikkje så viktig sida den vil bli mest brukt til Film/musikk/surfing/skriving.

8572649[/snapback]

SI1520 er eneste som er liten og billig.

Får den ned i 8500 kr.

Lenke til kommentar
Ikke å forglemme FSC Amilo Pro V3205.

8573186[/snapback]

Har en slik selv med 1gb ram, er meget fornøyd med. Blir kanskje litt varm på høyresiden hvor du har høyre hånda. Og kunne kanskje vært enda bedre batteritid på den, er vel sikkert 3timer+ på den, men kunne kanskje

vært enda bedre.

Men synes absolutt det er en som kan anbefales.

Liten og lett,

var først litt skeptisk da jeg ikke hadde prøvd en 12" før, trodde det kanskje ble for smått, at man bla sikkert måtte "myse" skikkelig for å se noe på skjermen.

Men synes absolutt ikke at det er for smått med 12" etter at jeg fikk den.

Var faktisk flere som hadde kampanjer på FS v3205 for ca 1mnd siden, laveste pris var såpass som 4995.-

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...