Landeplagen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mente det jo sånn at det er ofte at folk lager seg en ny mail-adresse. Dermed må de få kunne bytte den mail-adressa di har på gamertag'n. 8573044[/snapback] Ja, der har du et poeng. Tipper MS vil forbedre systemet snart en gang. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) går det ikke ann å ringe til support og si ifra at man ikke er 17år lenger, så fjerner de parentgreia? uansett er det idiotisk. MS burde kunne tenke så langt som at de som er under 18 år, nødvendigvis må bli 18 en gang Endret 9. mai 2007 av Gotham Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg vil ha muligheten til å bytte e-mailen som er tilknyttet Xbox Live-profilen min. Det værste er at den mailen er en @ds-norge.com-adresse, og det er noen andre som eier den siden nå. Hva om de tar ned domenet? Og jeg vil heller ikke bruke DS-Norge-adressen som MSN. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det må da gå ann på en måte, det er jo bare helt på tryne spør du meg. Endret 9. mai 2007 av -Xc4- Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Se i den andre tråden (ja du vet). Major Nelson har sagt at de jobber med saken, og vil slippe en fix "in an upcoming release", hva nå enn det vil si... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kommer til å le hvis den kommende updaten er høst-oppdateringen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Virker som de er hypp på å gjøre noe med det relativt fort. Høst-oppdateringen var det som slo meg først, men det kan da ikke stemme?! :!: Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kommer til å le hvis den kommende updaten er høst-oppdateringen. 8576149[/snapback] Kommer det så sent kommer jeg til å grine Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er utrolig irriterende med dette "child" bestyret. Angrer på at jeg ikke laget en konto hvor jeg var opplistet som 18 år. Vil ikke lage en til for å opparbeide Achievements og slikt på nytt. Dette SKAL fikses fort som bare det. Ellers blir jeg sur! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er utrolig irriterende med dette "child" bestyret. Angrer på at jeg ikke laget en konto hvor jeg var opplistet som 18 år. Vil ikke lage en til for å opparbeide Achievements og slikt på nytt. Dette SKAL fikses fort som bare det. Ellers blir jeg sur! 8576900[/snapback] Hvis du ikke er 18, så er det jo ikke noe skal fikses. Da funker det jo som det skal. At de har satt en 18-grense på dette virker riktignok ikke rettferdig, men det er jo en helt annen diskusjon. Hva som virkelig er feil er at de som nå er 18+ men som opprettet kontoen når de var under 18 fortsatt blir sett på som under 18. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg tenker mer på å kunne bytte e-postadressen som brukes på kontoen. Jeg kan for øvrig ikke spille på Live lenger heller. "Xbox 360 Online Games: Blocked" og jeg prøver å forrandre den (med autorisering fra 18-års kontoen) men den setter seg bare tilbake til blocked med en gang jeg er ferdig. Endret 9. mai 2007 av Midi Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker to forskjellige e-mails.. En for kjeksboksen og en for msn. Kan jeg bytte kjeksboks-adressa mi til den jeg har msn på? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker to forskjellige e-mails.. En for kjeksboksen og en for msn. Kan jeg bytte kjeksboks-adressa mi til den jeg har msn på? 8583396[/snapback] Nei, nettopp det som suger så jævlig balle. Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 For guds skyld send en maileller to! jeg fikk tilbake boksen fra reprosjon i dag og ble sinnsykt skuffa når msn ikke funka. Dette var en av funksjonene jeg virkelig hadde ønsket meg. Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Send gjerne 3 mail. Her starter jeg opp min ellers så feilfrie 360, oppdaterer og vips; den berømte ring of death! Hat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå