Gå til innhold

Skal sende Mail til MS om den nye updaten.

Lakus

Anbefalte innlegg

Og tenkte jeg kunne sende med en liste over folk som mener forskjellige ting om updaten.

Hva mener du om den?

-Det med at hvis du noengang har registrert deg som under 18år så kan du ikke bruke MSS selv om du er over 18 år den dag i dag.

-Du kan heller ikke velge hvilken mail du skal logge inn på MSN med, ettsrom det bare er den mailen som gamertagen din som det går ann med. Noe som er tåpelig ettersom MANGE har forskjellig mail til MSN og Xbox!

Ser det er mange som reagerer på dette, og lurer på hvor mange det virkelig er!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Det med at hvis du noengang har registrert deg som under 18år så kan du ikke bruke MSS selv om du er over 18 år den dag i dag.

-Du kan heller ikke velge hvilken mail du skal logge inn på MSN med, ettsrom det bare er den mailen som gamertagen din som det går ann med. Noe som er tåpelig ettersom MANGE har forskjellig mail til MSN og Xbox!

8572613[/snapback]

Eg skifta nettop mail. Fungerte heilt fint. Tvilar på det har noko med alderen min og gjere.

Og personar som registrerte seg som 17 åringar, får nok rette tilgongen når dei blir myndige. Tvilar på at Microsoft køyrer eit slikt løp at, "ein gong 17, alltid 17".

Lenke til kommentar
Og personar som registrerte seg som 17 åringar, får nok rette tilgongen når dei blir myndige. Tvilar på at Microsoft køyrer eit slikt løp at, "ein gong 17, alltid 17".

Feil, fordi når man registrerer en mail som er under 18 så må man også registrere en "parent" som da skal være over 18.

Etter du har gjort dette vil konoten din ALLTID være en "child" for denne såkalte "parenten" og dermed blokke for "reklame" på dashobordet og for MSN f.eks helt til MS får fingeren ut av rompa og fikser det.

Det har vært slik siden Launch, men MS har ikke sett noen problemer med det og ingen har klagd enda, men når det kommer en slik update som legger såpass vekt på MSN, men som ikke virker for mange da er det på tide og reagere!

Disse nye videofil greiene er også rimelig labre....

Sjekk innom xbox.com forumet og les om det derm jeg orker ikke gå gjennom alt det her nå.

Link til en av mange tråder der inne

Vil gjerne ha meningene deres på Updaten, kanskje det bare er jeg som synes denne oppdateringen var dårlig?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

8572613[/snapback]

Eg skifta nettop mail. Fungerte heilt fint. Tvilar på det har noko med alderen min og gjere.

8572651[/snapback]

Ok...hvordan byttet du mail, det har jeg lyst til å vite :)

@Lakus

Når det gjelder å sende en mail til MS så får du selvfølgelig lov til å gjøre. Om det gjør noe fra eller til tviler jeg sterk på. Jeg ser problemet ditt med denne aldersgrensen, og jeg er sikker på at det kommer til å bli trykk på div. forumer og blogger rundt omkring. Og jeg tror ikke MS kommer til å ignorere det. Avhengig av hvor komplisert det evt. er å få løst det på dem sin side, så tror jeg heller ikke at du kan vente deg en løsning med det aller første.

Lenke til kommentar

Jeg også lurte på detta med å bytte mail'en, bruker nemlig ikke den mailen som er tilhørende min gamertag i det hele tatt lenger. Får bytta mail på contact information, men ikke den jeg skal bruke til å logge på msn på 360'n.

PS. er over 18.

Lenke til kommentar
Ok...hvordan byttet du mail, det har jeg lyst til å vite :)

Hvis du er "child" fungerer det ikke uansett...

Hvor lang tid Microsoft bruker? Tipper det tar mange mnd, men de må ikke tro at ingen reagerer på hva de gjør!

Lenke til kommentar
"Your Windows Live ID can't be changed"

Hvorfor så jeg for meg det?  :!:

8572932[/snapback]

Jeg fikk dette: Du kan ikke endre denne e-postadressen, fordi den tilhører et reservert domene, for eksempel live.com, hotmail.com, msn.com eller passport.com. Hvis du vil bruke en annen e-postadresse, kan du registrere en ny konto.

Kan legge til at den e-post-adressa jeg bruker nå, ikke er live.com, hotmail.com, msn.com eller passport.com. Men fra eget domene. Likevel, utrolig dårlig.

Kjipe greier :/

Endret av -Xc4-
Lenke til kommentar

Hva med å ta det andre veien? Du kan jo bare flytte over MSN kontaktene til Xbox mailen din. Man kan gjøre det på null komma niks, via messenger (ie: Du trenger ikke ta en og en kontakt i lista).

Det er jo en løsning. Så kan du bare bruke den Xbox mailen din fremover.

Hvorfor har du to, egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
Hva med å ta det andre veien? Du kan jo bare flytte over MSN kontaktene til Xbox mailen din. Man kan gjøre det på null komma niks, via messenger (ie: Du trenger ikke ta en og en kontakt i lista).

Men da må alle vennene dine ha 2 mailer for deg, og det er veldig tungvint ;) Husk at de må godta også ;)

Det er jo en løsning. Så kan du bare bruke den Xbox mailen din fremover.

Se svaret ovenfor, og jeg vil ikke det. Enkelt nok.

Hvorfor har du to, egentlig? :hmm:

Fordi jeg brukte den ene mailen til alt før, men lagde meg ny, og nå har jeg ALT på den nye bortsett fra Xbox greiene.

Lenke til kommentar

Men da må alle vennene dine ha 2 mailer for deg, og det er veldig tungvint ;) Husk at de må godta også ;)

8573012[/snapback]

Da skriver du bare som navn på den gamle: "Lakus - NY MAIL - SLETT DENNE" eller noe lignende. Tipper de fleste vennene dine takler den påkjenningen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...