Espen F Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 ok. her kommer et n00b spørsmål. hvis jeg ønsker å spille vanlig half life.. hvordan skipper jeg videoene? er litt kjip den intro-videoen og jeg har ikke tålmodighet til å se hele den greia.. noen som har noen tips på hvordan jeg kan skippe den? Lenke til kommentar
g0re Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 har en SINSYKT jævlig bra løsning her: Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer. Var ikke den dritbra ? :wink: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Tror du missforstår litt. Det er en 10min ingame sak. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 har en SINSYKT sinnsvakt bra løsning her: Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer. Var ikke den dritbra ? :wink: den funker ikke i halflife.. da havner man ute i menyen.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 har en SINSYKT sinnsvakt bra løsning her: Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer. Var ikke den dritbra ? :wink: <----- stygge smileyen! ok. her kommer et n00b spørsmål. hvis jeg ønsker å spille vanlig half life.. hvordan skipper jeg videoene? er litt kjip den intro-videoen og jeg har ikke tålmodighet til å se hele den greia.. noen som har noen tips på hvordan jeg kan skippe den? Du må nok nesten bare sette deg godt tilrette i stolen, ta deg en brus (muligens litt goddis) og smøre deg med tålmodighet. Hvis ikke så kan du sikkert finne på noe annet imens intro`n er der PS: Har selv irritert meg over den intro video`n! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 For å slippe de valve videoene kan du skrive c:sierrahalf-lifehl.exe -console eller c:sierrahalf-lifehl.exe -dev Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 For å skippe den kjedelige togturen i begynnelsen av Half-Life, kan du enten bare lagre spillet etter turen, og bruke denne saven hver gang du spiller spillet. Eller så kan du bruke den enkle løsningen, skrive map x (hvor x er navnet på levelen) i konsollen.. som f.eks. map c1a1 eller no sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå