Gå til innhold

HALF-life

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en SINSYKT jævlig bra løsning her:

Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer.

Var ikke den dritbra ? :wink:

Lenke til kommentar
har en SINSYKT sinnsvakt bra løsning her:

Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer.

den funker ikke i halflife.. da havner man ute i menyen..

Lenke til kommentar
har en SINSYKT sinnsvakt bra løsning her:

:lol::lol::lol::lol::lol: <----- stygge smileyen!

ok. her kommer et n00b spørsmål. hvis jeg ønsker å spille vanlig half life.. hvordan skipper jeg videoene? er litt kjip den intro-videoen og jeg har ikke tålmodighet til å se hele den greia.. noen som har noen tips på hvordan jeg kan skippe den?

Du må nok nesten bare sette deg godt tilrette i stolen, ta deg en brus (muligens litt goddis) og smøre deg med tålmodighet.

Hvis ikke så kan du sikkert finne på noe annet imens intro`n er der :)

PS: Har selv irritert meg over den intro video`n!

Lenke til kommentar

For å skippe den kjedelige togturen i begynnelsen av Half-Life, kan du enten bare lagre spillet etter turen, og bruke denne saven hver gang du spiller spillet.

Eller så kan du bruke den enkle løsningen, skrive map x (hvor x er navnet på levelen) i konsollen.. som f.eks. map c1a1 eller no sånt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...