Lyskryss Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei alle sammen!! Har et av disse små irriterende problemene som er så irriterende!! Håper noen kan hjelpe. Når jeg kjører spill, som feks silent hill2, blir jeg plaget av irriterende hakking. Det vil si, det hakker ikke hele tiden bare en gang per 5-25 sek. Ofte hakker det to ganger rett etter hverandre. Dette skjer unansett hvilken grafikk og oppløsning jeg kjører. Har lastet nye drivere til all hardwaren min så problemet ligger ikke der. PCN MIN: XP2400+, 512MB RAM, geforce4 TI4600 osv... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 det er flere som opplever hakking i spill, søk igjennom forumet, og du vil finne en løsning Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 prøv å skru av system pagefile. Det gjorde susen hos meg. Eller defragmenter hd. controlpanel > System > advanced > performance settings > advanced > virtula memory: change så velger du den første stasjonen din og trykker først "no system paging file" og så "set" repeter for alle stasjonene. Lenke til kommentar
KongeFisk Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg vill advare på det sterkeste mot å deaktivere alle pagefiler, systemet trenger ofte en pagefil for å kjøre stabilt. En bedre løsning vil sansyligvis være å flytte pagefila til et annet volum en systemet, helst en annen HD. Det er mest sansynlig et program som går i bakgrunnen, har du forsøkt å lukke alle programmer? Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 urk.. hater det problemet.. hakkingen oppstår somregel når harddisken blir aktivert.. Men ikke alltid. I NFS HP2 så hakket spille, da fant jeg ut at jeg måtte terminere alle bruker prosessene. dvs. alt prosessene som kjører i ditt brukernavn. terminer alt untatt: explorer.exe og run32.dll eller noe sånt.. dette er enkelt å kjøre vist du kjører WinXP eller 2k, ikke så lett vist du kjører win9x Lenke til kommentar
Lyskryss Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Takk for tips, men hakkingen finnes fortsatt. D irriterer. Har prøvd søke gjennom forumet ja, men jeg finner ikke så veldi mye av interesse. Terminerte alle prosesser er prøvd, også file-paging endringer. Fortsetter å prøve..... Lenke til kommentar
Lyskryss Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Terminerte alle prosesser er prøvd, også file-paging endringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå