pederk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det noen som vet av et eller flere småspill jeg kan fyre opp når jeg ikke har noe bedre å gjøre? Sjanger og slikt er ikke viktig så lenge det ikke har veldig høye systemkrav, og det kan gjerne være browserbasert. Det viktigste er at jeg skal kunne skru det av uten å tape noe. List opp det dere kommer på, og gi gjerne en kort forklaring om det er noen spesielt gode. Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Soldat er et veldig kult 2D spill i Worms stil. Du har jo alltid 123spill også da Lenke til kommentar
pederk Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Takk, du. Jeg tar en titt på Soldat nå. 123spill og lignende har jeg blitt ganske lei av, siden det er ganske vanskelig å finne engasjerende spill på slike steder synes jeg. Lenke til kommentar
Spartacus199 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sjekk Tactil Towers 2 tror jeg det het, på www.armorgames.com Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tetrinet Ganske artig lite spill siden du kan spille mot andre folk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 du kan skaffe skistunt det er stilig. heilt gratis fra internett. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Soldat er et veldig kult 2D spill i Worms stil.Du har jo alltid 123spill også da 8572272[/snapback] Hvordan "flyr" du på soldier? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Worms er jo en klassiker Lenke til kommentar
pederk Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Du flyr med høyre museknapp. Soldat var kjempegøy! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Oi, soldat var fantastisk morsomt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ragdollsoft har flere slike gøyale småspill som er vel verdt de få kronene de koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå