Xecuter Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg kjøpte 360-en da jeg var 17, og dermed måtte jeg ha en slik parental control på for å kunne bruke Live. Det jeg ikke tenkte på var at jeg kunne gått inn på Hotmail og forandret fødselsdato, så jeg opprettet en konto som jeg satte som foreldre-konto. Nå er jeg 18, og vil ha bort denne, jeg får f.eks. ikke reklame i dash, eller bruke Live Messenger på 360-en. Hvordan kan jeg fjerne dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Går det ikke an å bare slette den? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Går det ikke an å bare slette den? 8572335[/snapback] Slette hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mente forledre-kontoen. Man kan slette kontoene fra harddisken nemlig.... Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mente forledre-kontoen.Man kan slette kontoene fra harddisken nemlig.... 8572379[/snapback] Det er jo ikke en egen konto til det, parental control er jo en "ting" innpå family settings. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Går det ikke an å bare slette den? 8572335[/snapback] Det er en hotmail-konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå