Whatefu Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei, har nå skjønt at det kan være lurt å skille mellom lagringsdisken og disken for OS og programmvare. Er den noen som kan anbefale en god OS disk som er stille. Jeg forsøker å sette sammen en ny PC som skal være stille og håndtere Media Center og litt videoredigering. her er link til oppsettet mitt så langt. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=46547. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kjøp deg en raptor disk på 74gb eller noe og ha til OS og spill programmer etc Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Selv valgte jeg en WD Raptor 74GB 16MB Cache. Meget fornøyd med denne, den er kjapp men lager litt go'lyder - så er du anti-støy fanatiker så styr unna 150GB versjonen av denne har 2 plater i motsettning til 1 his 74GB versjonen, noe som gjør den en smule tregere. Når disken skal brukes til OS/program/spill disk så trenger du strengt tatt ikke mer enn 74GB heller :u) -- edit -- (...) disk som er stille. Da burde du kanskje styre unna Raptorn, den bråker strengt tatt en del.. Endret 10. mai 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå