Espensi Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Jeg kjører winXP og direct connect. Når jeg setter meg som active kan jeg ikke connecte eller laste ned. Når jeg er passive kan jeg ikke connecte til andre som er passive. Dette har vel kansje noe med den innebygde brannmuren i XP. Hvordan kan jeg være i activemode?? Finnes det andre måter å connecte til andre passive folk? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Du kan f.eks tvinge DC til å bruke en spesifikk port. Dette er vel default 413. Åpne denne i firewallen din så fungerer det nok. Gå på settings - Connection og endre på det der ( i DC) Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Hvordan kan jeg åpne denne i den innebygde brannmuren i XP? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Høyreklikk på forbindelsen som har firewallen enablet. Så finner du frem :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå