C-Style Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bare lurte på om noen har noe forslag på en god mus som bruker bluetooth som overføringsteknologi? Usb-huben til min gamle har sluttet å fungere, så jeg trenger sårt en ny. Vet det er mange gode RF muser på markedet, men i og med at jeg skal bruke musa i et annet rom enn der pc'en står, så trenger jeg sterkere signaler. Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 *bokmerke* Bare slenger meg med på denne... skal snart kjøpe HTPC selv og er i den forbindelse interessert i erfaringer folk har med bluetooth mus. Vinci Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vet ikke om MX1000 med Blåtann selges lengre. Dersom den er å få tak i anbefales den på det sterkeste Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 funny, skulle inn for å sjekke etter anbefalning på en god bluetooth mus da MX1000 er umulig å finne i BT-variant.. (selges kun sammen med MX5000 keyboard, doooh!) HVordan gikk det, har dere andre funnet noe? Noen som evt veit om gode (bluetooth) alternativer til MX1000, dvs en med litt størrelse, godt grep og litt tyngde? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) hehe, flere i samme båt ja. Skulle inn og se etter anbefalinger på BT mus jeg også. Eneste fornuftige jeg har funnet er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326744 Ser den går på 2.4Ghz.. Mange av Logitech's varianter også opererer på samme frekvens ser jeg. Men de er likevel ikke bluetooth? Endret 27. mai 2007 av Andy156 Lenke til kommentar
kosara21 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=12134 Avansert, men utrolig god. Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 hehe, flere i samme båt ja. Skulle inn og se etter anbefalinger på BT mus jeg også. Eneste fornuftige jeg har funnet er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326744 Ser den går på 2.4Ghz.. Mange av Logitech's varianter også opererer på samme frekvens ser jeg. Men de er likevel ikke bluetooth? 8712521[/snapback] http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=12134 Avansert, men utrolig god. 8712530[/snapback] Den laser 8000 musa er den jeg har satt opp i min foreløpige handlevogn, men har også sett litt på den MX musa. Hvordan er batteri levetiden på den MX musa, og hvordan ser lade stasjonen ut? Rekkevidden regner jeg med er bra på begge, men hvordan er det med stabiliteten? Er rimelig sikker på at det blir en av de 2 musene der til meg Vinci Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er den Logitech musen BT? Det står ingen steder som jeg kan se på linken? Men den er uansett litt for dyr og for avansert for å styre en winamp playliste på tv'en. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 En av disse kan vel være verdt å se litt nærmere på? Lenke til kommentar
kosara21 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 hehe, flere i samme båt ja. Skulle inn og se etter anbefalinger på BT mus jeg også. Eneste fornuftige jeg har funnet er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326744 Ser den går på 2.4Ghz.. Mange av Logitech's varianter også opererer på samme frekvens ser jeg. Men de er likevel ikke bluetooth? 8712521[/snapback] http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=12134 Avansert, men utrolig god. 8712530[/snapback] Den laser 8000 musa er den jeg har satt opp i min foreløpige handlevogn, men har også sett litt på den MX musa. Hvordan er batteri levetiden på den MX musa, og hvordan ser lade stasjonen ut? Rekkevidden regner jeg med er bra på begge, men hvordan er det med stabiliteten? Er rimelig sikker på at det blir en av de 2 musene der til meg Vinci 8713212[/snapback] sånn ser ladestasjonen ut Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) sånn ser ladestasjonen ut 8714838[/snapback] Den var jo litt tøff da... er ikke sikkert fruen er enig, men jeg likte den vertfall Takker for bildet Edit: Lurer også litt på det Andy spurte om for litt siden. Så ikke på Logitech sine sider om dette var en BT mus, men det kan vel sikkert du svare på? Vinci Endret 27. mai 2007 av Vinci Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 takker, skal stikke i butikken og ta en titt på M$ musa. MX Revolution ser veldig bra og har flere funksjoner enn MX1000, bare så synd at den er smalere og ikke kjennes noe god ut sammenligna med MX 1000.. well, smaken osv.. :/ Om noen har en MX1000 bluetooth de vil kvitte seg med så meld på Lenke til kommentar
kosara21 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 sånn ser ladestasjonen ut 8714838[/snapback] Den var jo litt tøff da... er ikke sikkert fruen er enig, men jeg likte den vertfall Takker for bildet Edit: Lurer også litt på det Andy spurte om for litt siden. Så ikke på Logitech sine sider om dette var en BT mus, men det kan vel sikkert du svare på? Vinci 8716244[/snapback] Heisann. Nei, det er jeg faktisk ikke sikker på Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvordan gikk det med kjøp av mus? Fungerer bluetooth bra? Har akkurat fått meg en ny laptop, og er ingen reser med styrepinnen og touchpaden ennå så jeg tror det må bli en mus. Det hadde jo vært kjekt med BT mus siden jeg bare har 3 usb-porter, men hvis utvalget er begrenset får jeg kanskje prøve en liten laptopmus. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har ikke kommet så alt for mye lenger. Men kan anbefale å søke på "bluetooth mouse" på www.ebay.com. Da får man opp flere spennende alternativer. Har akkurat klikket kjøp på en fet bluetooth mus som koster meg 180 kr + porto. Anbefaler å kikke etter muser som tar AA/AAA batterier ettersom det kan bli litt kluss med lader om man kjøper fra USA. Ingenting som ikke kan løses med en reiseadapter, men greit å huske på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå