güner Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Har i den siste tiden settt innlegg fra forskjellige personer på forumet som spør om unødvendige spørsmål. Det kan vær spørsmål som hvem som bruker mest penger på hardware i desember, hva slags OS den enkelte bruker o.l. Er ikke forumet til for å løse problemer for den enkelte bruker ? Skulle tro forumet var en konkurranse for å få flest mulig svar på innleggene sine. Kom med konstruktive spørsmål og bruk tema linjen fornuftig. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jawohl mein führer! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Er ikke forumet til for å løse problemer for den enkelte bruker ? Er det vel, og det er det flest folk gjør her og. Men hva har innlegget ditt her med å løse problemene til andre folk? Du er lei av unødvendige spørsmål? Vel, jeg er lei av sytinga til folk som deg... Greit nok at du vil ha det ryddig og pent her, men et forum kan ikke bare bestå av den samme kjedelige suppa. Folk får hjelpen de vil ha når de spør, så hva er da problemet? Må få lov til å ha det litt morro og, ikke bare komme her for å stille konstruktive spørsmål og bruke tema linjen fornuftig. Om emnefeltet ikke blir brukt fornuftig kommer admin med sin [bruk emnefelt fornuftig]. Lenke til kommentar
güner Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Hvis dere er interessert i å lese dumme spørsmål og spørreundersøkelser så kos dere. Selv håper jeg at forumet i 2003 kan lære oss mer om hva slags problemer og løsninger de forskjellige brukerne har på forumet. Syntes det er greit og kunne lese hva slags problemer den enkelte har ved å lese emnefeltet. Er du interessert i å ha det morro gå på jippii.no Det er mulig jeg er sær og at jeg tar feil, det kan jo hende at de fleste på forumet vil ha det sånn. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det må altid være litt krydder i et forum. Tar man det vekk, forsvinner mange brukere. Og da forsvinner også mange gode råd, og dermed forsvinner ennå flere brukere. Sirkelen er sluttet, og til slutt er forumet tomt... Men dette med misbruk av emnefelt, det er en annen diskusjon. Og jeg er enig med at det finnes mye rart der. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Helt enig, dette forumet har blitt mer og mer useriøst over tid og det hoper seg opp med tåpelige spørsmål. Man går litt lei av sånne spørsmål: "Hvorfor kan ikke PC-en starte" og så har de ikke giddet å bla frem til side 1 i bruksanvisningen til komponentene... Er ikke det nok så kommer det frem haugevis av ikke datarelatert materiale som: "Hvilken heavy-metal låt hører du på" og "hva fikk du til jul". Personlig så trudde jeg en gang i tidene at hardware.no sto for hardware relatert materiale men det er vel kansje bare meg... Ser ut som den "eldre" garde har tapt for fjortissene og forumet har nærmest blitt en chatteside hvor inneholdet blir tilpasset aldersgruppen. Ta f.eks og kikk etter hvor mange smileys/farger/fontstørrelser det brukes samt det nye forumdesignet som har blitt litt mer XP-barnehagevennlig. Ser ut som om moderatorene er moderate i modereringen... Skjerp dere og gjør hw.no til det det en gang var! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 eksempel på "sykt" topic som ikke sier noen ting "HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111" Lenke til kommentar
güner Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Det er godt og se at det ikke bare er meg som sitter igjen med følelsen av at forumet er blitt et samlested for mange unødvendige og useriøse emner og spørsmål. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg er drittlei..... .... Jeg holdt på å skrive ett svar, men så glemte jeg hva jeg skulle skrive... Tror jeg bør legge meg snart... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvis du ikke liker sånne tråder så hold deg vekk ifra de ... enkelt og greit. Ekke noe vits å la seg provosere når det ikke gå utover en selv. Syntes det er mye dritt her jeg også, men det eneste jeg kan si jeg irriterer meg over er folk som prøver å få oppemerksomhet ved bruk av utropstegn eller store bokstaver. Det er unødvendig ... Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det at folk er data "nybegynnere" og stiller mange ganger dumme spørsmål er greit forsåvidt. Men at de stiller de samme spørsmålene 1000 ganger er så feil. Har sett:"HJELPP min cpu er 60grader". Mange av Noob spørsmålene er jo tatt opp i tidligere tråder. Ha en god jul, og et godt nyttår. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det må altid være litt krydder i et forum. Tar man det vekk, forsvinner mange brukere. Og da forsvinner også mange gode råd, og dermed forsvinner ennå flere brukere. Sirkelen er sluttet, og til slutt er forumet tomt... Er helt enig med Arctic. Det MÅ være noe "morsomt" på dette stedet her. Det er akkurat som på skole og på jobb, det... De tar seg alltid litt tid til å "kose" seg litt, og more seg. Hvis ikke mister alle motivasjonen, og forumet mister brukere til steder det er lov til å ha det litt gøy. Slutt å klage! En smiley lyser opp hverdagen. Hva er det forresten som er gale med smileys? Snart bør det vel være ulovlig å SMILE på jobben også, da? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Synes denne greia er litt overdrevet. Ærlig talt, det må da være lov til å snakke om litt andre ting enn data av og til. Men det er kanskje mer av disse tingene som hører til under "Off topic"... Lenke til kommentar
QTC Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jawohl mein führer! Wasser und Warom ? Ack Jaa , wores fuhrer ist gesinten und forykt Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det er da bare å la være å lese trådene ? Selv om jeg personlig helst skulle sluppet slike tråder, så gidder jeg ikke bruke tid på å irritere meg. For mange er kanskje denne "sosiale" delen av forumet viktig da de kan være så ferske at det foreløpig ikke er så lett å delta i mer "tekniske" tråder. I mange tillfeller så blir jeg mye mer provosert av "gamlegutta" her på forumet som henger seg opp i alt fra skrivefiel , ant. smileys, capslock, quoting etc. Deres sure oppgulp er som oftes unødvendige, overdrevne og til liten hjelp. Det er heller ikke rette måten å ta imot nye brukere på ved å skrike "Søk på forumet", "Bruk Google" eller "Dette har vi svart på tidligere" ved første anledning. Nye brukere må få tid til å orientere seg og rettledning bør komme med en positiv vinkling fra personer som kan styre sitt temperament og er istand til å "omgås" folk på en hyggelig måte. Så får heller "hardcore" brukerene satse på at deres innsats for å hjelpe nye brukere blir kronet med økt kunnskap og etter hvert positive bidrag fra disse. Så til alle "møkksure bedrevitere" god bedring. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det var da svært da.... Vi har "off topic" som kan brukes til slike spørsmål. Ser ikke noe problem i det. Et tips: Slutt å irritere deg slik over at du ikke får alt som du selv vil ha det. Da får du bare grå hår fø du passerer tredve. Livet er for kort til å kaste bort på unødvendig irritasjon. Med litt tolleranse blir hverdagen mye lysere Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Har i den siste tiden settt innlegg fra forskjellige personer på forumet som spør om unødvendige spørsmål. Det kan vær spørsmål som hvem som bruker mest penger på hardware i desember, hva slags OS den enkelte bruker o.l. Er ikke forumet til for å løse problemer for den enkelte bruker ? Skulle tro forumet var en konkurranse for å få flest mulig svar på innleggene sine. Kom med konstruktive spørsmål og bruk tema linjen fornuftig. why read it dickhead ? dont worry be sad Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ja, en del av trådene her skulle nok ha vært postet under Off-topic. Men seriøst, jeg synes dette forumet er genialt. Det spriter bare opp forumhverdagen med et par utradisjonelle poster. Det som irriterer meg er folk som svarer på ting de ABSOLUTT ikke har peiling på. Ellers folk som spammer særdeles mye dritt. Altså, jeg synes forumet er helt flott. Noe smårusk må det jo nødvendigvis bli med over 21000 brukere.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Altså, jeg synes forumet er helt flott. Noe smårusk må det jo nødvendigvis bli med over 21000 brukere.. Helt enig. Der har vi egentlig siste ordet i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Er veldig enig i at polls om hvilken farge som et best på skrivebordet osv. er dumt. Men... Det er mange andre spørsmål, som kan høres utrolig dumme ut for noen, men som er fra noen som trenger hjelp. Er det sånn du vil at det skal være, når du oppsøker et forum, for å få hjelp? ..nei :o :-? 8) :o :o :o <- ja, dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå