Mala Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Savnet muligheten for å slå på skader også under panseret Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Okei, blir "bare" 90" hos meg. Men ikke bedre? PGR3 hadd absolutt ingen anit-aliasing 8580819[/snapback] Kanskje xbox ikke støtter AA gjennom component? For om det er AA på Forza så fungerer det ikke her. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Savnet muligheten for å slå på skader også under panseret 8580912[/snapback] Som sagt, er bar det ytre som skades i demoen. Du som har ratt, funka det på demoen? Har ikke ratt selv, men vurderer å kjøpe med en gang hvis det funker på demoen. Hvis ikke venter jeg til fullversjonen. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Funker alldeles glimrende 8581150[/snapback] *løpe og kjøpe* EDIT Bestilt! Endret 10. mai 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) har kjørt litt med ratt nu, det virker glimrende. savner litt mere skader, men det blir vel som sagt mere av i fullversjonen. skulle vært speil i bonnet view ikke bare kun i bumper view... ellers er grafikken helt grei og spillet flyter veldig bra, ingen hakking her. (ntsc box). edit: og når det gjelder AA så er visst det forsvunnet i spring update og da gjelder det alle spill. Men kun ved bruk av VGA. står litt mere på forum xbox.com Endret 10. mai 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hæ? Du kødder? Dette er vel noe som kommer i ein hotfiks?? Syns da ikkje spillet var så jaggete som folk påstod eg da?? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 har kjørt litt med ratt nu, det virker glimrende. savner litt mere skader, men det blir vel som sagt mere av i fullversjonen. skulle vært speil i bonnet view ikke bare kun i bumper view... ellers er grafikken helt grei og spillet flyter veldig bra, ingen hakking her. (ntsc box). edit: og når det gjelder AA så er visst det forsvunnet i spring update og da gjelder det alle spill. Men kun ved bruk av VGA. står litt mere på forum xbox.com 8581632[/snapback] Er dårlig med AA på component også. Lenke til kommentar
anders1211 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er det noen som vet hvor lang tid det tar før Silver members på xbox-live for lastet ned nye demoer? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg tror ikke Forza 2 demoen er kun for gull-medlemmer. Jeg fikk hvertfall lastet den ned. Men de andre demoene bruker vel å ligge ute èn til to uker for alle kan laste de ned. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Flott om det stemmer, Bertelsen! *Koble opp boksen igjen* Edit: Deilig, nå er boksen oppdatert og Forza 2 demo på vei inn. Edit: Uffameg, det tar lang tid. Endret 10. mai 2007 av Atald Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Okei, blir "bare" 90" hos meg. Men ikke bedre? PGR3 hadd absolutt ingen anit-aliasing 8580819[/snapback] Kanskje xbox ikke støtter AA gjennom component? For om det er AA på Forza så fungerer det ikke her. 8580936[/snapback] AA fungerer med komponent. Forza 2 har 2xMSAA ingame (i likhet med PGR3). De sterke lys refleksjonene gir ganske store kontrast forskjeller og dermed mer tydlig aliasing (aliasing blir mer merkant med HDR) samt det er som nevnt også en del shader aliasing der standard MSAA ikke hjelper på. Endret 11. mai 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Fint hvis dere tar konkrete erfaringer fra demoen i en annen tråd. Så lar vi denne tråden handle om sniktitten og eventuelle generelle forventninger til spillet :-) Lenke til kommentar
Yama Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 virker kjempe bra... gleder meg veldig til det kommer Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 får ikke demoen til og fungere...ingen respons etter jeg trykker"A" første gang...hel*** har sett frem til dette siden torsdag. Får prøve og laste den ned på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg