Aasgaard Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Med Forza Motorsport 2 vil Turn 10 bevise at Gran Turismo ikke er noen opplagt konge på racinghaugen på den nye konsollgenerasjonen. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Gleder meg sinnsykt.. Det er forresten ikke link til denne tråden på slutten av artikkelen. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Link er på plass nå, det tok litt tid av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bestilt & betalt! Venter nå bare på datoen! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette blir et av årets høydepunkter for undertegnede. Bare for å banne litt i kirka så kan Halo 3, for mitt vedkommende, skilte med en forventingsfaktor på 2/10 i forhold til dette spillet. Microsoft Wireless Racing Wheel? Check! Playseat Evolution, Solberg Edition? Check! Preorder, Forza Motorsport? Check! Whiskey and beer? Check! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Og hvor blir det av demo'en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Virker ganske bra det her. Men kjipt med fartsfølelsen. :--/ Og ser det ikke bedre ut enn PGR3? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Virker ganske bra det her. Men kjipt med fartsfølelsen. :--/ Og ser det ikke bedre ut enn PGR3? 8572432[/snapback] Har jo ikke mye å si at det ikke ser bedre ut enn PGR3 synes jeg. Og hvem er det som ser i "tredjeperson"? Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Man må nesten se i førsteperson, ja. "– Hvis du for eksempel bruker timevis på å konstruere et bilde av hodet til Homer Simpson, kan du nå enkelt lagre hodet hans som et merke, og klistre det rundt på bilene dine, forklarer sjefsdesigner Dan Greenawalt." Vannvittig bra! Husker jeg brukte mange timer på å designe diverse logoer som Thyrfing, Power Tyres (RC), Star Wars og One piece. Jeg håper de har fikset den dumme feilen fra eneren hvor klistermerkene på den ene siden ble skjeve om de ble kopiert fra den andre siden. Det var utrolig tungvint da man måtte gå over alle klistermerkene på nytt for å plassere dem riktig. =/ Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Høres veldig bra ut med forskjellige måter å "trimme" bil på osv. Eneste jeg kan se som jeg ikke liker er grafikken, den ser litt "gummi" aktig ut, cartoon'ish. Vanskelig å forklare, kunne tenkt meg noe som så mer realistisk ut ihvertfall. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Høres veldig bra ut med forskjellige måter å "trimme" bil på osv. Eneste jeg kan se som jeg ikke liker er grafikken, den ser litt "gummi" aktig ut, cartoon'ish. Vanskelig å forklare, kunne tenkt meg noe som så mer realistisk ut ihvertfall. 8573090[/snapback] grafikken er bra nok for meg da, bare spillopplevelsen er er like bra som andre toppspill, er jeg fornøgd.. gleder meg å kjøre og trimme de de bilene i forza motorsport 2 Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sikkert bra spill,håper de tar rotta på GT serien fra sony.GT 4 var en skuffelse for noen.vi trenger mere enn xxx biler og baner.. Synd dette med fartfølsen da,får man ikke kick når man kjører i 300km/time+ er det kansje ikke like moro ? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ryktes at demoen kommer i morgen. Dvs det er bekreftet, men ikke klokkeslett. Kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hmm, sviktende fartsfølelse i 3.person ja. Godt eg er avhengig av å sitte inni bilene da Fy flate eg gleder meg gitt. Lenke til kommentar
awold Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Går det an å slå av hud'en og all infoen som kommer opp? Liker best å kjøre bare med grafikk, ikke noe tekst. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tårevåte nyheter dette her spiller NFS: Carbonade for å lindre forza abstinensene Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Tårevåte nyheter dette her spiller NFS: Carbonade for å lindre forza abstinensene 8578150[/snapback] Å spille NFS: Carbon for å lindre forza-abstinenser må være som å ta et skudd med hestespiss for å lindre suget etter heroin Vil ha demo nå!! Edit: tegnsetting er en fin bil. Endret 10. mai 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tårevåte nyheter dette her spiller NFS: Carbonade for å lindre forza abstinensene 8578150[/snapback] Å spille NFS: Carbon for å lindre forza-abstinenser, må være som å ta et skudd med hestespiss for å lindre suget etter heroin Vil ha demo nå!! 8578929[/snapback] Det får'n si.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Å få til fartsfølelse i tredjeperson er ganske vanskelig, iallefall om man ikke skal begynne å ty til blur og andre kjipe triks. Det er uansett bumpercam som duger, jeg har iallefall mye bedre kontroll i førsteperson-view enn i tredjeperson i bilspill. Uansett, dette gleder jeg meg meget til, og en flott skrevet preview. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg