Joachim_F Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I grøsserspillet Hydrophobia loves vi ekstremt realistisk vann og fiender som er skremmende intelligente. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bildene ser bra ut, men jeg må nesten se videoer for å kunne uttale meg om hvor bra det virkelig er. Jeg må også si rett ut at jeg egentlig driter i hvor godt spillet er, så lenge det klarer å simulere vann på en realistisk måte. Dette er fordi at ingen har klart det til nå, og dersom dette nå viser seg å virke slik det skal, går det ikke lenge før alle spill (gode også) har realistisk vann. Realistisk vann er den tingen jeg savner mest i samtlige av dagens spill. Gleder meg til å se hvordan BioShock gjør det, selv om jeg egentlig tror at det er mer "kvasi-realistisk" der, altså ikke fullt så dynamisk som det burde vært. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) vel dette høres ganske spennende ut. håpe det kommer demo av dette spillet sånn at man får testet før kjøp er veldig fan av "realisme" i grafikk, vannet høres og ser veldig bra ut. gleder meg til og se ingame av dette :!: Endret 9. mai 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bildene ser bra ut, men jeg må nesten se videoer for å kunne uttale meg om hvor bra det virkelig er. Jeg må også si rett ut at jeg egentlig driter i hvor godt spillet er, så lenge det klarer å simulere vann på en realistisk måte. Dette er fordi at ingen har klart det til nå, og dersom dette nå viser seg å virke slik det skal, går det ikke lenge før alle spill (gode også) har realistisk vann. Det var tanken min også, dette blir spennende Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Veldig enig med MiSP. Jeg tror det ikke før jeg får se det... Dessuten lurer jeg på hvordan disse store bølgene på screenshotsa blir laget. I et lite rom fylt med vann er det ikke så mye som skal kunne lage bølger. For meg kan det bli like provoserende som disse evig svaiende strådene og greinene i Oblivion. Håper Blade Interactive klarer å ikke overdrive denne teknologien. Endret 10. mai 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg