L4r5 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 http://www.rxnm.net/etnisk.htm. Hvorfor bry seg om et marginalt rasistparti? 8581289[/snapback] Det som sto der var egentlig litt underholdende. Spesielt dette: Det er også mange jøder som er ateister, Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror de mener jøder som "rase". Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror de mener jøder som "rase". 8583165[/snapback] Og det er der humoren ligger. Lenke til kommentar
salah Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er omtrent den eneste i slekta som ligner en svarting, resten er blondiner! Hehe dette partiet må bare elske meg Lenke til kommentar
kkt1986 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det finnes ikke vitenskapelig belegg for å påstå at det finnes "menneskeraser," visstnok. Men ops... jeg ser dere er i gang med å latterliggjøre nazistpartiet Beklager. Skal ikke forstyrre mer. Jeg er generelt mot latterliggjøring, men samtidig for å marginalisere rasistpartier som blir stiftet av taxisekter på hobbybasis. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tror de mener jøder som "rase". 8583165[/snapback] Og det er der humoren ligger. 8583204[/snapback] Er det så morsomt, da? Det finnes "kulturelle jøder", som ikke selv er troende men likevel tilhører kulturen. Det finnes ikke vitenskapelig belegg for å påstå at det finnes "menneskeraser," visstnok. Men ops... jeg ser dere er i gang med å latterliggjøre nazistpartiet Beklager. Skal ikke forstyrre mer. Jeg er generelt mot latterliggjøring, men samtidig for å marginalisere rasistpartier som blir stiftet av taxisekter på hobbybasis. 8586185[/snapback] Hvorfor skal man ikke kunne latterliggjøre politiske partier? Disse folkene tar så latterlig feil at de fortjener det. De fortjener å få deres idiotiske meninger latterliggjort, og det er ofte en mye mer effektiv måte å vise hvor absurd noe er enn å legge ut i lange avhandlinger. Lenke til kommentar
Plosj Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Frihet fra hvem/hva? 8571754[/snapback] Forræderne som gir bort landet vårt. Og folk som gjør hva de kan for at det norske folk skal utryddes. 8571783[/snapback] Normakt må vite at Normenn vist nok er di i verden som er mest glad i fremmed fitte bare se på hvor mange som finne sin kjære fra Thailand og andre steder.Sagt på en annen måte er vi den "rasen" som balander oss mest med andre "Raser" Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Interessant den etnisk-artikkelen, men eg slit litt med å finne kva avis som har publisert dette. Eit lite søk (google, wikipedia....) gav berre referanser til utgåva 8 februar 1920. 1) De hvite hadde overtaket med bedre materiell, er utsagnet. Realitetene er jo: - Skytevåpen baserte seg på krutt (Kina) - Matematikk (Muslimsk/midausten) o.s.v. 2) Britiske kjendisen Winston Churchill Han var faktisk Secretary of State for War frå 1919 til 1921 Trur det er nokon som ikkje har forstått Rt. hon-tittelen Andre siter på nettet som tar opp denne ser unektleg ut til å ha god kontakt med holocaustfornekterene, tilfeldigheit? Og små måtte eg berre ha med dette Frihet fra hvem/hva? 8571754[/snapback] Forræderne som gir bort landet vårt. Og folk som gjør hva de kan for at det norske folk skal utryddes. 8571783[/snapback] Slik som Quisling og Nasjonal samling? Gav landet til tyskerene, og ville sende norske ungdommer til "arbeidstjeneste" på frontene. Blei liggande ein del igjen av dei norske frivillige på østfronten. Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jaggumeg må Nasjonaldemokratene være desperate. :!: Her graver de frem EN person som støtter dem, og de er tilogmed skjelvende ivrige etter å fremheve hvilken yrkesgruppe han tilhører. Tenk at en FORFATTER støtter dem. Tenkt det, én skarve forfatter. Akkurat nå er alle medlemmene i partiet ivrig opptatt med å få en RØRLEGGER til å stå frem og bekjenne sin legning. Det blir sikkert ikke så vanskelig, rørleggere er jo vant til å håndtere dritt, så partiet passer som hånd i hanske med yrkesgruppen. PS. I den grad jeg har fornærmet rørleggerne som yrkesgruppe, ber jeg om unnskyldning. De er kun brukt som metafor i denne sammenheng. (sorry) Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Syltynt materiale å lage en tråd rundt. Man må ha ganske store mindreverdighetskomplekser når man trenger en "kjendis" til å være enig med seg for å rettferdiggjøre meningen. Lenke til kommentar
kkt1986 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tror de mener jøder som "rase". 8583165[/snapback] Og det er der humoren ligger. 8583204[/snapback] Er det så morsomt, da? Det finnes "kulturelle jøder", som ikke selv er troende men likevel tilhører kulturen. Det finnes ikke vitenskapelig belegg for å påstå at det finnes "menneskeraser," visstnok. Men ops... jeg ser dere er i gang med å latterliggjøre nazistpartiet Beklager. Skal ikke forstyrre mer. Jeg er generelt mot latterliggjøring, men samtidig for å marginalisere rasistpartier som blir stiftet av taxisekter på hobbybasis. 8586185[/snapback] Hvorfor skal man ikke kunne latterliggjøre politiske partier? Disse folkene tar så latterlig feil at de fortjener det. De fortjener å få deres idiotiske meninger latterliggjort, og det er ofte en mye mer effektiv måte å vise hvor absurd noe er enn å legge ut i lange avhandlinger. 8587807[/snapback] Vel... jo. Jeg sa ikke at "man skal ikke latterliggjøre partier," men generelt er hersketeknikken latterliggjøring en uting. Den forhindrer saklig diskusjon. Men som sagt: Det er jo ikke akkurat det som foregår her. Dersom "nordmakt" ønsker en saklig diskusjon går det an å ta den uten latterliggjøring, men selvsagt skal man stille saklighetskrav til begge parter. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Blant annet er alle partiene enige om at vi skal ha rasefremmed innvandring, noe som på sikt fører til raseblanding og utryddelse av vår nordiske rase. Jeg ser ikke noe problem med å blande raser, eller at enkelte raser forsvinner. Når den tid eventuelt kommer så er du borte for lengst uansett, og dine etterkommere vil ikke se det på samme måte. Hvis de vokser opp i en verden uten blondiner så vil de ikke savne dem heller. Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Siden trådstarter trekker inn forfatteren i diskusjonen, så la oss se litt på ham, eller rettere sagt forlaget "hans". Hans bøker er utgitt på Oktober forlag som nå eies av Aschehoug. I sin tid, i 1970, ble forlaget grunnlagt og eid av AKP(m-l). Deres første bok var av en bulgask kommunistleder og på 70-tallet ga de ut litteratur av Karl Marx, Fredrich Engels, V.I Lenin, Josef Stalin og Mao Zedong. I tillegg til oversatt revolusjonær litteratur og samfunnskritisk saksprosa. Jon Michelet har fulgt forlaget gjennom alle år og en av deres bokhandlere i Tromsø ble sprengt i lufta da hans bok "Jernkorset" ble utgitt (kanskje av kompisene til Sosialdemokratene). Forlaget tilhører nå Aschaug som nok driver det etter kapitalistiske normer i stedet for idealistiske. Rart igrunnen at en forfatter som benytter et gammelt, blodrødt forlag støtter meninger som er hinsides den blå fløyen. Grunnleggerne av forlaget roterer nok i sin grav i gremmelse. Men dette er nok et eksempel på at demokratiet virker. La alle bli hørt og la alle bli inkludert, både de utenfor den "riktige" rase. såvel som dem "innenfor" den samme. Hvis demokratene vil benytte sin demokratiske rett til å prate raserenhet så har de raseurene en like stor demokratisk rett til det motsatte. Derfor mener jeg, i demokratiets navn, at sosialdemokratene bør fraktes utenfor kontinentalsokkelen og senkes på dypt vann. Det var denne typen mennesker som ble rensket ut, etter beste evne, i 1945, men ikke godt nok dessverre. Det var disse menneskene som var forædere og som solgte landet vårt til fienden og ikke de nedenfor. Forræderne som gir bort landet vårt. Og folk som gjør hva de kan for at det norske folk skal utryddes. Endret 12. mai 2007 av Gaidaros Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Vel... jo. Jeg sa ikke at "man skal ikke latterliggjøre partier," men generelt er hersketeknikken latterliggjøring en uting. Den forhindrer saklig diskusjon. Men som sagt: Det er jo ikke akkurat det som foregår her. Dersom "nordmakt" ønsker en saklig diskusjon går det an å ta den uten latterliggjøring, men selvsagt skal man stille saklighetskrav til begge parter. 8594197[/snapback] Det er en tynn linje mellom reductio ad absurdum og direkte latterliggjøring. Selvfølgelig, latterliggjøring er et retorisk knep som ikke legger fram noe du ikke kan legge fram på en annen måte, men om motparten nekter å høre på ordentlige argumenter så må det en gang i blant til. Først når de blir skikkelig hissige gidder de bry seg med å forsøke å tilbakevise noe. Forøvrig synes jeg ikke denne tråden er noe eksempel på latterliggjøring, egentlig. Den er jo ganske latterlig i seg selv. En eneste forfatter som støtter dette partiet. Oi, oi, oi! Tenk på alle forfatterne som støtter andre partier. Men de andre partiene har litt mer å fare med, så de trenger ikke fokusere på at C-kjendiser kommer med støtteerklæringer. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Så lenge det er snakk om stygge sider med grammatiske skrivefeil som kunne vært laget av en åtteåring på crack, ser jeg ingen grunn til å ikke latterliggjøre. Den dagen det kommer noen som har en noenlunde sammenhengende retorikk, får man heller gjøre sitt beste for å få til en diskusjon. Er enig i at forumet kan være lite inkluderende, men i slike tilfeller tviler jeg på at vi går glipp av særlig mye. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Fant ut at mange av kameratene til brodern støtter dette partiet. Det skremmer meg. rettelse: Har fått beskjed fra brodern om å korrigere. Er visst bare en 2-3 stykker av dem Endret 12. mai 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 White power white power! Nicket ditt får deg til å høres ut som et KKK-medlem, Nordmakt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Trådstarter ser ut til å ha forlatt oss etter å ha startet denne tråden. Han har heller ikke definert noe emne for diskusjon, slik reglene for posting her krever. Dermed blir det hele bare propaganda uten annet formål. Denne stenges derfor. Dersom trådstarter fortsatt er med oss og ønsker en debatt, kan han kontakte meg på PM og foreslå hva emnet for diskusjonen skal være, så skal vi vurdere om tråden skal åpnes igjen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg