Nordmakt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 http://www.rxnm.net Den kjente forfatteren Morten Øen, gir sin støtte til de norske nasjonalister i det nystartede partiet Nasjonaldemokratene. I hvert fall i partiet selv, så når ingen klager på at de skriver det, så stemmer det vel? La oss håpe at dette bare er begynnelsen, og at flere kjente respekterte personer kommer til å støtte nordmennenes kamp for frihet og selvstendighet! Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Frihet fra hvem/hva? 8571754[/snapback] Forræderne som gir bort landet vårt. Og folk som gjør hva de kan for at det norske folk skal utryddes. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Frihet fra hvem/hva? 8571754[/snapback] Forræderne som gir bort landet vårt. Og folk som gjør hva de kan for at det norske folk skal utryddes. 8571783[/snapback] FRP? Ja, beskytt oss fra dem. Til lykke med partiet. Jeg synes det er fint med ambisjoner og meninger og sånt. Det er i alle fall det de sier på TV. Eneste jeg er litt skeptisk til er at dere får støtte fra forfattere, siden jeg har hørt at forfattere er drukkenbolter og slabbedasker. Dere må ikke menge dere med slikt forfatterpakk. Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Blant annet FRP, ja. Etter min mening er alle partiene på Stortinget like ille. De er enige seg i mellom når det gjelder alle viktige saker. Blant annet er alle partiene enige om at vi skal ha rasefremmed innvandring, noe som på sikt fører til raseblanding og utryddelse av vår nordiske rase. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Blant annet FRP, ja. Etter min mening er alle partiene på Stortinget like ille. De er enige seg i mellom når det gjelder alle viktige saker. Blant annet er alle partiene enige om at vi skal ha rasefremmed innvandring, noe som på sikt fører til raseblanding og utryddelse av vår nordiske rase. 8571849[/snapback] Ja, innavl er alltid bedre i det lange løp. Dessverre kan jeg ikke stemme på dere, siden jeg har 1/8 finneblod i årene mine, så jeg er redd for at det å stemme på dere vil gjøre meg så sexy for ariske piker at jeg kan komme til å bidra til raseutryddingen selv. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er problemstillingen i denne tråden? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er problemstillingen i denne tråden? 8571989[/snapback] At hederlige nasjonalister blir sabotert av drukkenbolt forfattere? Forbanna forfattere, kast dem ut av landet alle sammen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den kjente forfatteren Morten Øen, gir sin støtte til de norske nasjonalister i det nystartede partiet Nasjonaldemokratene. I hvert fall i partiet selv, så når ingen klager på at de skriver det, så stemmer det vel? I hvilke kretser er han kjent? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Morten Øen 8571719[/snapback] Har aldri hørt navnet før... Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 I hvilke kretser er han kjent? 8572761[/snapback] http://www.bokavisen.no/pressemeldinger/20...enne_fargen.php Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er vell her ganske klart at det er snakk om de samme svina som var overløpere under krigen. Nei, dette ser for meg ut som ett naziparti. Enig i at innvandringen ikke er særlig bra menn ariske rase? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Forræderne som gir bort landet vårt. Og folk som gjør hva de kan for at det norske folk skal utryddes. 8571783[/snapback] Hvem er disse forræderne og ikke minst men på hvilke måte gir de vekk landet vårt? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan trådstarter forklare hva som menes med rasefremmed. Ser at dette begrepet blir brukt på nettstedet til partiet, men jeg er usikker på hva som menes. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det forundrer meg ikke at det kommer slike tråder som dette: forumet her er en brun suppe uten like. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan trådstarter forklare hva som menes med rasefremmed. Ser at dette begrepet blir brukt på nettstedet til partiet, men jeg er usikker på hva som menes. 8573743[/snapback] Er ikke sikker, men vil anta at det er Finner det er snakk om. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det at en forfatter støtter noe gjør da ikke nødvendigvis en sak bedre? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 http://www.rxnm.net/etnisk.htm. Hvorfor bry seg om et marginalt rasistparti? Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) For en gjeng med patetiske skrullinger. Jeg gidder ikke en gang utdype hvorfor, for det der er så åpenbart helt på trynet. Og hvis den forfatteren virkelig støtter dem, så går han under samme kategori. Heldigvis ikke noe å bry seg om. De sier jo til og med selv ord at de er utdaterte (For hundre år siden var alt perfekt, hvite hadde makten, svarte var slaver, blabla). Endret 10. mai 2007 av toysegutten Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen burde tatt denne testen og sett at det er slekten de er redd for. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg