Gå til innhold

Norske nasjonalister får støtte fra forfatter

Anbefalte innlegg

http://www.rxnm.net

Den kjente forfatteren Morten Øen, gir sin støtte til de norske nasjonalister i det nystartede partiet Nasjonaldemokratene. I hvert fall i partiet selv, så når ingen klager på at de skriver det, så stemmer det vel?

La oss håpe at dette bare er begynnelsen, og at flere kjente respekterte personer kommer til å støtte nordmennenes kamp for frihet og selvstendighet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frihet fra hvem/hva?

8571754[/snapback]

Forræderne som gir bort landet vårt. Og folk som gjør hva de kan for at det norske folk skal utryddes.

8571783[/snapback]

FRP?

Ja, beskytt oss fra dem.

:hmm:

Til lykke med partiet. Jeg synes det er fint med ambisjoner og meninger og sånt. Det er i alle fall det de sier på TV. Eneste jeg er litt skeptisk til er at dere får støtte fra forfattere, siden jeg har hørt at forfattere er drukkenbolter og slabbedasker. Dere må ikke menge dere med slikt forfatterpakk.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Blant annet FRP, ja. Etter min mening er alle partiene på Stortinget like ille.

De er enige seg i mellom når det gjelder alle viktige saker. Blant annet er alle partiene enige om at vi skal ha rasefremmed innvandring, noe som på sikt fører til raseblanding og utryddelse av vår nordiske rase.

Lenke til kommentar
Blant annet FRP, ja. Etter min mening er alle partiene på Stortinget like ille.

De er enige seg i mellom når det gjelder alle viktige saker. Blant annet er alle partiene enige om at vi skal ha rasefremmed innvandring, noe som på sikt fører til raseblanding og utryddelse av vår nordiske rase.

8571849[/snapback]

Ja, innavl er alltid bedre i det lange løp. Dessverre kan jeg ikke stemme på dere, siden jeg har 1/8 finneblod i årene mine, så jeg er redd for at det å stemme på dere vil gjøre meg så sexy for ariske piker at jeg kan komme til å bidra til raseutryddingen selv. :(

Lenke til kommentar
Den kjente forfatteren Morten Øen, gir sin støtte til de norske nasjonalister i det nystartede partiet Nasjonaldemokratene. I hvert fall i partiet selv, så når ingen klager på at de skriver det, så stemmer det vel?

I hvilke kretser er han kjent? :whistle:

Lenke til kommentar

For en gjeng med patetiske skrullinger. Jeg gidder ikke en gang utdype hvorfor, for det der er så åpenbart helt på trynet. Og hvis den forfatteren virkelig støtter dem, så går han under samme kategori.

Heldigvis ikke noe å bry seg om. De sier jo til og med selv ord at de er utdaterte (For hundre år siden var alt perfekt, hvite hadde makten, svarte var slaver, blabla).

Endret av toysegutten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...