Joachim_F Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det flerspillersentrerte actionspillet CellFactor: Revolution fokuserer tungt på avansert fysikk. Nå kan du laste det ned gratis. Les mer Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fett Hvor får jeg nedlasta fysikkprosseseren henn egentlig? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fysikkprosessoren må du KJØPE, det er et tilleggskort i samme stil som et grafikkort i PCn. Det koster rundt 1500,- på en helt vanlig data-nettbutikk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fett Hvor får jeg nedlasta fysikkprosseseren henn egentlig? 8571780[/snapback] Hehe.. Den må du nok kjøpe, for ja.. Det er ein hardwarekomponent. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ikke akkurat et billig spill med andre ord. Selv om det i utgangspunktet er gratis. Endret 9. mai 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fett Hvor får jeg nedlasta fysikkprosseseren henn egentlig? 8571780[/snapback] Hehe.. Den må du nok kjøpe, for ja.. Det er ein hardwarekomponent. 8571800[/snapback] Damn, det får jeg ikke nedlasta . Kjipe jævler.... er det ingen drivere som gjør at skjermkortet mitt kan funke med spillet? Gidder ikke kjøpe ett kort grunnet en demo . Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Spillet funker fint, det - men det er bare at det blir litt begrenset. Forresten idiotisk at det støtter så få spillere, og ikke nett-spilling. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er ein fix ute ein stad, som gjer at du allikevel kan kjøre spelet, men eg har ikkje linken på hand atm. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 er det ingen drivere som gjør at skjermkortet mitt kan funke med spillet? Som sagt i artikkelen kan man fint spille uten fysikkprosessor, men da får man i utgangspunktet bare tilgang på to brett. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hehe.. Blanda med x64 operativsystemet eg.. Her er i alle fall fixen som gjer at du kan kjøre spelet på 64-bits windows: http://www.hardforum.com/showthread.php?p=1029430929 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Man kan spille spillet uten å ha fysikkprosessoren deres installert, men da får man kun mulighet til å teste to av brettene. Que? Er det eneste begrensning? Trenger man ikke avansert fysikkprosessor for å kunne spille dette i det hele tatt, da, eller? Eller er det slik at disse to brettene er "simple" nok til at en "vanlig" pc kan dra dem...? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Eller er det slik at disse to brettene er "simple" nok til at en "vanlig" pc kan dra dem...? 8571969[/snapback] Det er korrekt. Forsåvidt syntes jeg ikke det var noe spesielt bra. Masse fysikk og ting i bevegelse, men i gjengjeld knelte PC'en min, så det blir lite mening. Grafikken er ikke så horribelt bra heller. Grei nok, men ikke mye mer. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Så skal man bli imponert, så må man ha PhysX-kort altså? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dårlig optimisert syns jeg. Har en PC med 2gb med minne, E6600 Core 2 og 8800GTS og det gikk bra men ikke så WOPEEE til framerate da. Ellers var gameplayet råttent dårlig, synes de skulle spart seg for alle de spesialkreftene og mechene man kan ta ibruk. Rett og slett ett merkelig spill med altfor lang loading også. Orker ihvertfall ikke å betale 2500 for å spille ekstra maps i dette spillet. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er vel ikke fult 2500kr du må ut med .... får jo kortene fra 1600kr, men det er nok heller ikke verdt 1600kr Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Eller er det slik at disse to brettene er "simple" nok til at en "vanlig" pc kan dra dem...? Nettopp. Denne tråden minner meg forøvrig om det herrens år 1992, hvor en kamerat spurte om han kunne få kopiere min Gravis UltraSound. PS! Spillet suger. Jeg har en rimelig fet PC (type 10k cash, kjøpt for en måned siden) og frameraten gjør det uspillbart. I tillegg hakker lyden (jeg har et semi-proff M-Audio lydkort). Endret 9. mai 2007 av transistorbass Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Funker greit ppå min pc men var ikke no bra. Alt for arcade aktig.... man kan ikke gjøre en dritt før man blir skutt. Bra fysikk egentlig da. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dårlig optimisert syns jeg. Har en PC med 2gb med minne, E6600 Core 2 og 8800GTS og det gikk bra men ikke så WOPEEE til framerate da. Ellers var gameplayet råttent dårlig, synes de skulle spart seg for alle de spesialkreftene og mechene man kan ta ibruk. Rett og slett ett merkelig spill med altfor lang loading også. Orker ihvertfall ikke å betale 2500 for å spille ekstra maps i dette spillet. 8575653[/snapback] Jeg er helt enig.. gikk trasig. og var ikke gøy en gang Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 hehe er en grunn til at dette spillet ble gratis tenker jeg menne trooor kanskje det kan bli moro på lan og spille mot kamerater Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 alle spill jeg har prøvd hittil (mange) på min nye PC har jeg klart å kjøre på maks grafikk uten noe spesielt me hakking/lagg... men cellfactor sliter PC'n min med... jeg syns faktisk fullversjonen krever mer enn demoversjonen! jeg trur faktisk at dem som har laga spillet og ageia har med vilje gjort spillet så krevende at de skal tvinge folk til å kjøpe d kortet... og det at noen her syns at gameplayet er dårlig er vel fordi at det er stortsett uspillbart på de fleste PC'er... mine PC specs ser du under... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg