Rockj Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 goooooooooooooooooooooogle is everything! Visste dere at google er nå et verb i USA? Faktisk lovlig verb å bruke.... to google around btw...trur du kan gå på kvasir.no og sjekke kor mange så har søkt den siste timen o.s.v for å sjekke kor mange så har brukt den. Veit jafall det går and å sjekke kva dei siste 15 personane har søkt på, og eg kan lett fortelle deg at det er masse morosamt som kommer frem som "teen sex" o.s.v Lenke til kommentar
koreagirl Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 PM til moderator er sendt. La oss ta det litt rolig mad alle de stygge ordene. Vis høflighet Det er mange her som ikke viser høflighet, så du tar nok ikke feil. Å bli kalt for troll er like nedverdigende som å bli kalt bitch, eller taper som fucking loser. Det er ikke vanskelig å se at man mobber hverandre! Her mener jeg du har misforstått. Jeg regner med at du sikter til at jeg skrev 'troll' i mitt innlegg. Jeg trodde det var et såpass innarbeidet uttrykk i BBS/njus-sammenheng at de fleste ville forstå at det betegner en som relativt ofte ser ut til å hisse til bråk. Det var ingen videre betegnelse av deg som person. Beklager at du misforstod. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 KoreanGirl: How you doing? Anyways eg bruker kun google. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bruker kvasir til søk etter "store", norske ting. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 nay, bruker ikke kvasir under normale omstendigheter. google eier alle! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nope - aldri. Bruker google til alt. Kvasir er elendig på frisøk, mens google alltid finner det jeg leter etter. *kose google* :oops: Lenke til kommentar
perivarn Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bruker Kvasir for å finne norske websider til firmaer, institusjoner og lignende - mye ryddigere listing enn Google. Bruker Google for å lete etter mer spesifik informasjon, enkeltpersoner eller utenlandske hjemmesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå