googlerian Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvor ofte? Mark.analyseoppgave. Lenke til kommentar
güner Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor spør du om sånne ubetydelige spørsmål? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hallo Hmmm.. naj, bruker sjelden Kvasir Men google blir brukt ofte!! :wink: Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor spør du om sånne ubetydelige spørsmål? Følg med i timen: han skriver jo markeds-analyse oppgave ! :o Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 4-5 ganger i uka. For en fin oversikt på firmasøk Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Får jeg stille deg et spørsmål, googlerian? Er du "WLAN", og kødder du kun med spørsmålene dine? De spørsmålene/postene du har hatt hitil (og som jeg har lest) er utelukkenede uinteressante for den generelle IT-interesserte, og i samme "idiotiske super-positive stil" som WLAn sine poster. Det inkluderer å lage norges "beste" telefonkatalog og søkemotor som skal konkurere med norges suverent beste (Google, Kvasir, VG, Dagbladet, Kvasir osv) - og alt uten noen større selskaper som økonomisk investerer i ditt "selskap"! Og hvorfor komme på et "amatør"-forum, som forum.hw.no i bunn og grunn er (det er mye stor kompetanse blant forum-medlemmene, men i bunn og grunn er det amatører som ferdes her), og annonserer for de "fantastiske" oppfinnelsene dine? *For det første - du kaller deg "googlerian", men er svært negativ til www.google.com - hvorfor? *Du stiller "uinteressante" spørsmål - spørsmål som egentlig krever at du selv har en god IT-utdannelse, noe som kanskje ikke stemmer? m.m. Lenke til kommentar
Sætrefjell Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 googlerian::: Du er den mest patetiske personen jeg har sett her inne på lenge, hvis du er så f0rbanna proff, hvorfor spør du her inne da din lamme samej@vel ? Spar oss for de forpu|te postene dine, greit nok du har fritidsproblemer men må det virkelig gå ut over oss prektige her inne ? Nei nå er det f@en meg nok, dra til he||vette din f0rbanna taper. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvor ofte? Mark.analyseoppgave. aldri... 8) men hvorfor satte du ikke opp en poll? det hadde jo vært mye, mye enklere... bruker heller google 8) der finer jeg det jeg leter etter... Lenke til kommentar
koreagirl Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvor ofte? Mark.analyseoppgave. Herregud så ynkelig! Den "spørreundersøkelsen" her har AFAIR liten eller ingen verdi. Hva finner du egentlig ut? Du kjenner ikke til hva slags gruppe av befolkningen du spør, og du vet ikke om utvalget er representativt. (I tillegg er spørsmålet svært lite gjennomtenkt, da du sannsynligvis får svar som "en gang i blant" eller "hver gang jeg trenger det". Hvordan kvantifiserer man det? Og hvilken verdi har det om man ikke vet hvor mye det brukes i forhold til andre søkemotorer?) Troll! Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 googlerian::: Du er den mest patetiske personen jeg har sett her inne på lenge, hvis du er så f0rbanna proff, hvorfor spør du her inne da din lamme samej@vel ? Spar oss for de forpu|te postene dine, greit nok du har fritidsproblemer men må det virkelig gå ut over oss prektige her inne ? Nei nå er det f@en meg nok, dra til he||vette din f0rbanna taper. Ja, jeg har et alvorlig fritidsproblem. Fucking loser! Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Hvor ofte? Mark.analyseoppgave. Herregud så ynkelig! Den "spørreundersøkelsen" her har AFAIR liten eller ingen verdi. Hva finner du egentlig ut? Du kjenner ikke til hva slags gruppe av befolkningen du spør, og du vet ikke om utvalget er representativt. (I tillegg er spørsmålet svært lite gjennomtenkt, da du sannsynligvis får svar som "en gang i blant" eller "hver gang jeg trenger det". Hvordan kvantifiserer man det? Og hvilken verdi har det om man ikke vet hvor mye det brukes i forhold til andre søkemotorer?) Troll! Ja, jeg er et ynkelig menneske. En mark. undersøkelse trenger ikke alltid å være såpass nøyaktig bearbeidet og gjennomtenkt, at man trenger å gå for mye i dybden med å finne det korrekte svar. Utvalget bør vel være nogenlunde representativt når man spør personer om et enkelt svar i et data-forum? Er ikke datatilhengere representative nok? De som svarer er representative nok. Eller er dem ikke? Kan du begrunne hvorfor dem ikke er det? Svaret lød: Hvor ofte? Da svarte noen at de foretrekker å bruke google.com, mens noen begrunnet sitt svar med en sjelden gang eller maks tre-fire ganger i uken. Med slike henvendelser, kan man få et svar på kvasirs populæritet av en sektorgruppe i befolkningen, og vite nogenlunde dens potensiale og bruksgjennomsnitt i antall dager, mnd, år, min eller timer osv. Du mener tydeligvis at spm. var idiotisk. Det for bli din mening. Ved en eksamen, kunne man skrevet flere a4 sider og kommet med mye nyttig informasjon iforbindelse med det idiotiske spm. Bitch! Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 [="Blod"] Hvor ofte? Mark.analyseoppgave. aldri... 8) men hvorfor satte du ikke opp en poll? det hadde jo vært mye, mye enklere... bruker heller google 8) der finer jeg det jeg leter etter... Fornuftig sagt! Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Får jeg stille deg et spørsmål, googlerian?Er du "WLAN", og kødder du kun med spørsmålene dine? De spørsmålene/postene du har hatt hitil (og som jeg har lest) er utelukkenede uinteressante for den generelle IT-interesserte, og i samme "idiotiske super-positive stil" som WLAn sine poster. Det inkluderer å lage norges "beste" telefonkatalog og søkemotor som skal konkurere med norges suverent beste (Google, Kvasir, VG, Dagbladet, Kvasir osv) - og alt uten noen større selskaper som økonomisk investerer i ditt "selskap"! Og hvorfor komme på et "amatør"-forum, som forum.hw.no i bunn og grunn er (det er mye stor kompetanse blant forum-medlemmene, men i bunn og grunn er det amatører som ferdes her), og annonserer for de "fantastiske" oppfinnelsene dine? *For det første - du kaller deg "googlerian", men er svært negativ til www.google.com - hvorfor? *Du stiller "uinteressante" spørsmål - spørsmål som egentlig krever at du selv har en god IT-utdannelse, noe som kanskje ikke stemmer? m.m. Jeg er alldeles ikke negativt til google.com, men ønsker å sette søkemotorer og deres populæritet på dagsorden. Ved å understreke hvilke søkemotorer folk foretrekker, man kan til slutt utvikle en bedre søkemotor. Jeg skal lansere en utpå vårparten. Når det gjelder it-utdannelse, så har jeg ingen. Jeg er vel en simpel it-amatør, som ikke har peiling på noen ting innenfor it-verden. Dumme meg! Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor spør du om sånne ubetydelige spørsmål? Følg med i timen: han skriver jo markeds-analyse oppgave ! :o Liksom da. Mark. analysen er svært enkel, og lett å svare på. Dersom folk svarer seriøst tilbake, vet jeg nogenlunde hvor mange som bruker google.com fremfor kvasir.no i Norge, og grunnen til det. Man trenger ikke å hundrevis av spm. for å danne seg et slikt bilde. Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Hallo Hmmm.. naj, bruker sjelden Kvasir Men google blir brukt ofte!! :wink: Fint. Du var en av tjue, som klarte å svare på spm. mitt. Du skal ha æres for din innsats! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Oi oi oi, hva er dette for noe? Jeg har ikke vanket så mye i "annet om data" så dette var nytt for meg. Jeg fikk vist skitt på skoene mine.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 PM til moderator er sendt. La oss ta det litt rolig mad alle de stygge ordene. Vis høflighet Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 PM til moderator er sendt. La oss ta det litt rolig mad alle de stygge ordene. Vis høflighet Det er mange her som ikke viser høflighet, så du tar nok ikke feil. Å bli kalt for troll er like nedverdigende som å bli kalt bitch, eller taper som fucking loser. Det er ikke vanskelig å se at man mobber hverandre! Send tusenvis av PM for min del. Sender dobbelt så mange tilbake for uttalige æreskrenkelser! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei igjen! Dersom noen er frekke mot deg, skal du ikke ta igjen, men gjøre slik du gjorde i barnehagen. Si ifra til de voksne. Her er det moderatorene. Er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 googlerian; bare virker det slik, eller med andre ord _ber_ du om å bli bannet??? greit nok at de andre er frekke mot deg, men om du tar igjenn er du akkurat like skyldig... om du spammer en moderator med pm tror jeg du ligger veldig dårlig an. btw: bruker google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå