Gå til innhold

Tastelås og flymodus, Nokia N95

Anbefalte innlegg

Vet at andre har kommentert problemet med at vesker med magnet skaper problemer med 'tastelås' på Nokia N95.

Noen som vet om det er mulig å stille mobilen slik at du fysisk må trykke en knapp for å låse opp?

Finnes det en flymodus slik at du kan bruke mobilen som MP3-spiller ombord i fly.

Ellers må jeg si meg storfornøyd med mobilen (Nokia N95). Betalte 1 (EN) krone med valgfritt abonnement for den på nettet. Var sikkert en feil på nettsidene, men fikk telefonen for denne prisen. Kanon.......

Endret av tswo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers må jeg si meg storfornøyd med mobilen (Nokia N95). Betalte 1 (EN) krone med valgfritt abonnement for den på nettet. Var sikkert en feil på nettsidene, men fikk telefonen for denne prisen. Kanon.......

8571656[/snapback]

Typisk, jeg er den personen som ALDRI får telefoner som er prisa feil, alltid uflaks :hrm:

Lenke til kommentar

Er ikke 100% sikker på om dette gjelder på en N95 siden jeg har en N80, men jeg regner med det. Dersom du holder på knappen inne helt til telefonen ber om pin-kode i stedet for å bare trykke på på knappen, vil telefonen automatisk starte i frakoblet modus, og dermed vil aldri radiosender aktiveres. Kjekt siden telefonen må være av når flyet letter, og når man slår den på normalt vis vil jo radiosenderen aktiveres før man får slått på frakoblet modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...