nordemoniac Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg har en Fujitsu Siemens C15-2 som jeg gjerne har skulle montert i bilen. Som folk sikkert vet, har en bil et batteri på 12V, men ladespenning på 14,4V (kjøring/lading). Denne skjermen har en ekstern strømomformer (220VAC-12VDC) og dermed tenkte jeg kanskje det gikk å koble direkte inn på systemet i bilen? Finnes det evt. en eller annen regulator som vil sikre meg 12VDC uansett om bilen kanskje hopper fra 11V-14,4V? Eller vil det gå bra å bare koble direkte inn på bilens system? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 ville søkt på google etter noen som solgte Biltransformatorer, disse vil det være kondensatorer i, så om bilen hopper litt vil ikke dette ha noe og si, du ser etter en transformator som går fra det batteriet ditt gir JUST FUCKING GOOGLE IT :!: Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 ville søkt på google etter noen som solgte Biltransformatorer, disse vil det være kondensatorer i, så om bilen hopper litt vil ikke dette ha noe og si, du ser etter en transformator som går fra det batteriet ditt gir JUST FUCKING GOOGLE IT :!: 8578049[/snapback] Fant ut at en bærbar-PC lader ville være best. Det eneste problemet, er at jeg sliter med å finne en som går på under 15V. Må ha 12V. Også fant jeg lader til Discman etc. men den kunne levere maks 1,5ampere, jeg må ha min. 2,7Ampere og 12V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå