froZZo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) karatespark da, er det godkjent eller. du skjønner vel hva han mener Endret 9. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kimbeer: høres ut som en kveld på martins? Jeg hadde aldri gitt fra meg en dritt til noen jeg. uansett. spesielt ikke pækkiser. 8578390[/snapback] nei, for det er jo lett å unngå, når man er omringet av 3 menn og hendene er låst bak på ryggen:) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 For han sin del var det ikke til å unngå nei. Men jeg tenkte sånn ellers Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Til mange av dere knehøner her: Man blir ikke rana hvis noen tar noe fra deg som du selv ikke har kontroll over. Rane= Noen kommer til deg og tar alt du har, mens du frykter for ditt liv eller liknede. Tyveri= Noen tar noe fra deg uten at du merker det, eller ikke er tilstede. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Mopeden min med det nye verktøyet mitt og en ganske fin jakke i forsvant plutselig en dag. Betalte 20 000 for den, fikk 7 000 igjen på forsikringen. Den var 1 år gammel. Triste saker. Ellers har jeg blitt frastjålet penger på fest, men hvem har ikke det. Var forresten innbrudd i huset vårt før vi hadde flyttet inn (det var ferdig bygd). De hadde slått hull i taket med en slegge og stjålet sager og spikerpistoler. Tok en ekstre uke før vi kunne flytte inn pga hullet i taket. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 ran ran n1 (norr rán) røveri, voldstyveri væpnet r- Ferdig med den diskusjonen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har blitt forsøkt ranet i Amsterdam. Sjelden har jeg sprunget så fort noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå