macciato Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lurer på om noen her noen gang har opplevd at noe har blitt stjelt fra dem...av betydelig verdi selvfølgelig! rare historier eller noe:P Selv ble jeg forrige helg frastjålet et canon ixus digitalcam 250 kroner Jakka mi Mamma si jakke vel og merke Jeg tok av meg jakka når jeg satt i byen, la den bak meg (rundt meg på en måte) og når jeg snudde meg var den borte Inni lå kameraet og pengene Lenke til kommentar
macciato Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Nei, aldri. 8571598[/snapback] Kjempevits å skrive her da xD Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Russetreffet på lillehammer i fjord. Lommebok i glidelåslomma foran. Jeg var drita, men kan ikke huske å ha åpnet den, kan heller ikke skjønne hvorfor da jeg ikke trengte å kjøpe mat, eller noe. Den fant jeg ivvertfall ut at var borte. Noen hundrelapper (penger til øl på lordagen) bankkort, førerkort osv... Fikk dog igjen kortene en stund senere, de kom i posten, men da hadde jeg også fikset meg nye kort... Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg har blitt overfalt og forsøkt ranet hvis det teller? Lenke til kommentar
macciato Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg har blitt overfalt og forsøkt ranet hvis det teller? 8572067[/snapback] Teller:P Men forsøkt? åssn kom du deg unna? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ble robba fra 600spenn når jeg var på skolen engang. I gymmen så lå buksa mi nede i garderoben, men 600spenn i. Når jeg kom tilbake var det 0,- Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Teller:PMen forsøkt? åssn kom du deg unna? 8572077[/snapback] Slo i fra meg. Sikkert ikke det smarteste siden han hadde kniv, men jeg tenkte ikke så mye, jeg bare reagerte instinktivt tror jeg. Gikk til politiet etterpå, men de dreit jo som vanlig i hele hendelsen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vil gjøre oppmerksom på at det er forskjell på å bli ranet og bli frastjålet. Ved et ran blir du truet til å gi fra deg verdisaker, mens ved et tyveri forsvinner verdisakene uten at du er oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Når du sier rana tenker jeg mer på overfalt og rana med pistol/kniv enn noen som har tatt pengene som lå i jakka i garderoben.. Tror det allerede finnes en tråd om dette btw, men orker ikke søke selv.. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ble robba fra 600spenn når jeg var på skolen engang. I gymmen så lå buksa mi nede i garderoben, men 600spenn i. Når jeg kom tilbake var det 0,- 8572142[/snapback] Ahh...kjipt...Jeg tar alltid klærne med meg ut i gymsalen og legger de ved læreren:P Som står på samme plass hele timen Lenke til kommentar
macciato Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Vil gjøre oppmerksom på at det er forskjell på å bli ranet og bli frastjålet. Ved et ran blir du truet til å gi fra deg verdisaker, mens ved et tyveri forsvinner verdisakene uten at du er oppmerksom på det. 8572777[/snapback] Frastjålet da xD Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 En mobil (4300) Båt (70 000) + fortøying (2000) og en masse 10kroninger. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg ble frastjålet et kamera fra en sekk jeg hadde på rykken en gang. 17. mai og masse liv på kvelden v/festplassen i bergen. "konsert" og fyrverkeri. var trangt om plassene (de gode i alle fall). da jeg gikk fra stedet så jeg at sekken var blitt åpnet og kameraet var vekk. kjedelige greier, men det var ikke så mange bilder på kameraet. ellers er det ikke mye folk har klart å loppe med for, jeg er for paranoid;) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg bor på den kanten av Oslo som er kjent for kriminalitet og tyveri. Men sannheten er at det er mange tyver her, men de drar til de mer velstående stedene av byen og stjeler der, så jeg har aldri blitt frastjålet noen ting. Bortsett fra en gang da jeg sto og samlet inn penger til klassetur. Hadde bakt kaker og slikt. Så var det en i klassen som kom bort og prøvde å snikke unna en tjuekroning. Jeg så han og ba han legge den tilbake. Ga selvfølgelig også uttrykk for hva jeg syntes om å stjele unna en tjuekroning til godteri fra klassekassa. :S Det er vel det eneste. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Handler dette om å bli frastjålet noe eller om noen har blitt ranet? Man raner en bank, man stjeler sjokolade. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg har, på et fullstappa tog i København midt på sommeren. Merka at lommeboka ble fisket ut av lomma mi (som var lukket med glidelås, merka utrolig nok ikke at noen åpnet den) og en fyr som sprang som f... Jeg skreik THIIIIIEEEEEEEEF så høyt jeg kunne, og han sleit med å komme seg frem i mengden. Noen stoppet han og fikk han i bakken til securitas kom, og jeg fikk pengeboka tilbake, og det var bra, for jeg var på interrail på tur mot tyskland og hadde ikke kommet meg noen veier uten penger. Endret 9. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bor på Oslo's finest Bygdøy, aldri skjedd en dritt her. Har dog blitt forsøkt ranet når jeg var på vei hjem fra jobb med PC og det hele på ryggen, løp over veien da det kom en bil imot og stakk ifra disse lugubre menneskene... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 det er stor forskjell på ran og tyveri. Ran er gjort med vold. F.eks hvis noen slo deg ned og tok penga dine, eller truet deg med kniv. jeg har blitt rana en gang, og jeg har blitt nesten rana en annen gang Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 det er stor forskjell på ran og tyveri. Ran er gjort med vold. F.eks hvis noen slo deg ned og tok penga dine, eller truet deg med kniv. jeg har blitt rana en gang, og jeg har blitt nesten rana en annen gang 8574537[/snapback] Du er ikke så smart du? Jeg har blitt ranet engang, men fikk alt tilbake, feige jævler, 10 mot en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå