vidarv Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som husker hva den het TV-serien som jeg tror gikk på TVN (eller TV3?) hvor datanerd ble matchet med pene modell-jenter? Husker en av oppgavene parene fikk der jenten skulle bytte en CPU i PC'en. Men hvor hun insisterte på at "PC'en" var selve skjermen og ikke den "dumme boksen" som stod under bordet.... Jeg bare må finne det videoklippet.... Lenke til kommentar
Teig Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tror det er denne du leter etter. Prinsessen og Professoren het programmet. Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som husker hva den het TV-serien som jeg tror gikk på TVN (eller TV3?) hvor datanerd ble matchet med pene modell-jenter? Husker en av oppgavene parene fikk der jenten skulle bytte en CPU i PC'en. Men hvor hun insisterte på at "PC'en" var selve skjermen og ikke den "dumme boksen" som stod under bordet.... Jeg bare må finne det videoklippet.... 8571565[/snapback] Denne? Beauty and the Geek Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tror det er denne du leter etter. Prinsessen og Professoren het programmet. 8571622[/snapback] aha! den norske... selvfølgelig Den dama var forresten forferdelig irriterende *grøss* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det klippet er så teit at det ikke er morsomt engang. Det må helt klart være skuespill. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Skuespill eller ikke, morsomt er det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå