MrL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Da for de f**n ta en graffikkoppdatering i spillet også, for det ser ikke bra ut nå, ikke det vil det heller ikke i 2008/2009. 8572996[/snapback] Hva mener du? Grafikken er tidløs og (som andre sier) sjarmerende, og det er ikke meningen at den skal være fotorealistisk. Den grafikken de har der kommer nok til å vare i noen år før den virkelig blir utdatert, om den i det hele tatt blir det. --- Jeg mener at dette er en positiv ting. Jeg har instinktivt begynt å tenke "jess, da får jeg et enda bedre spill!" hver gang jeg ser noe som blir utsatt. Den som venter på noe godt, venter i sannhet ikke forgjeves. 8573900[/snapback] Jeg tror også dette blir et bra spill, men grafikken trenger ikke å være fotorealstisk for å være bra. Kan få det til å se pent ut i "sjarmerende" graffikk også. Ta f.eks dette bildet, gresset,bakken osv kunne vært mye bedre. 8577779[/snapback] Dette er 1 av de 4 første bildene som ble lagt ut av spore i 2005. Tror di har oppgradert littegrande vertgall 8578252[/snapback] Har sett de har oppgradert noe ja, men siden spillet blir utsatt, håper jeg på enda mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hvis det å lage flere spill i en serie er "melking" så er jeg veldig glad for at "melking" skjer. Se f.eks. på Zelda, som har hatt knallsuksess fra første spill til i dag. Jeg gleder meg allerede til neste Zelda for Wii. Det ville vært utrolig kjedelig om det aldri kom et nytt Zelda-spill! 8582693[/snapback] Én ting er å faktisk lage nye og gode spillopplevelser for hvert spill, slik som Nintendo gjør med Zelda. Melking er vel mer å presse mest mulig ut av ett enkelt spill eller konsept uten å bringe stort nytt på banen, slik som med The Sims (1). Det har kommet uhorvelig mange oppgraderingspakker til det, og alle legger til ting i spillet, men endrer ikke mye på selve gameplayet. Melking er det at man prøver å trekke mest mulig (helst mer enn mulig) ut av ett enkelt konsept --- Generelt i tråden: Pass på sitering, det har ingen hensikt å sitere hele verdenshistorien. Eventuelt, bruk spoilertaggen på alle de nøstede sitatene (alle sitatene unntatt det du svarer direkte på) dersom de er nødt til å være der for å gi mening. Endret 10. mai 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dette var kjipt, men synes det er flott at de tar seg tid til å finpusse og gjøre spillet skikkelig bra før det lanseres. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Gamer burde lansere en alternaitv side med kun nyheter og anmeldelser om titler som faktisk er ute Jeg tror ikke man har godt av å stadig vente på spill... AtW Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 – Vi fokuserer på kvalitet, og vil gjerne bygge en merkevare som føles mer som The Sims. En merkevare som vi håper blir med oss inn i fremtiden. Likte den ja. Spore arms, spore feets, spore mutant, spore placetitlehere, spore placetitlehere arms edition, spore placetitlehere bodypack etc. Ser ut som en ny melkeku er på vei. Ser frem til Spore, men regner med at EA blir å kjøre pakker til den til serien er så død og latterliggjort at det er sykt. Synd egentlig. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Spore arms, spore feets, spore mutant, spore placetitlehere, spore placetitlehere arms edition, spore placetitlehere bodypack etc. 8591201[/snapback] Hoho, du fikk sagt det. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 håper grafikken blir som den er. den ser ikke så krevende ut og da slipper jeg å kjøpe ny pc :!: med UT3 og Crysis derimot treige maskin Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hvis det å lage flere spill i en serie er "melking" så er jeg veldig glad for at "melking" skjer. Se f.eks. på Zelda, som har hatt knallsuksess fra første spill til i dag. Jeg gleder meg allerede til neste Zelda for Wii. Det ville vært utrolig kjedelig om det aldri kom et nytt Zelda-spill! 8582693[/snapback] Én ting er å faktisk lage nye og gode spillopplevelser for hvert spill, slik som Nintendo gjør med Zelda. Melking er vel mer å presse mest mulig ut av ett enkelt spill eller konsept uten å bringe stort nytt på banen, slik som med The Sims (1). Det har kommet uhorvelig mange oppgraderingspakker til det, og alle legger til ting i spillet, men endrer ikke mye på selve gameplayet. Melking er det at man prøver å trekke mest mulig (helst mer enn mulig) ut av ett enkelt konsept 8582848[/snapback] What he said. At et spill får en verdig oppfølger er ikke melking. Sånn som Singstar og Sims er melking. De fortsetter å dra ut syltynne titler, med minimalt innhold, til høye priser. Uvitende mennesker går fem på, og betaler for søppelet, som fører til at utvikleren fortsetter å gi ut like dårlige, om ikke enda dårligere tilleggspakker og oppfølgere. Endret 14. mai 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Singstar er vel ikke nødvendigvis melking? Nye låter gir nye opplevelser. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Singstar er i grenseland. Spill jeg klassifiserer til melking er Fifa serien og Sims serien. For min del ser det ut som eneste nye i Fifa serien er coveret, menyen og kanskje noen nye spillere. Ellers ser det ut for min del som det samme gamle. Sims er en serie som er blitt så melka at bonde ikke kan ha tau i nærheita av kua, ikke engang rundt halsen hennes. Hun sitter nå på lukket avdeling, spent fast til en stol med jurene godt planta i en melkemaskin. Og får hun tak i et tau, henger hun seg så fort hun kan. Derav lukket avdeling med polstra vegger. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Singstar er vel ikke nødvendigvis melking? Nye låter gir nye opplevelser. 8612469[/snapback] Absolutt, men hver utgivelse har aaaalt for få låter til å egentlig være verd prisen. Dessuten er det ofte at de aller største låtene fra perioden som hver utgivelse tar for seg, mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg