ashwa Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det hjelper ikke med all verdens tid hvis du ikke har kompetente folk til å få fiksa problemene, samt at de benytter seg av gode løsninger på problemene istedenfor at det funker bra på ett eneste systemoppsett.. mange driver ikke bra nok testing tydeligvis på forhånd heller.. siden så mye dukker opp i ettertid av release.. se på c&c3, her kom jo patcher ut allerede 5 minutt etter release.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det hjelper ikke med all verdens tid hvis du ikke har kompetente folk til å få fiksa problemene, samt at de benytter seg av gode løsninger på problemene istedenfor at det funker bra på ett eneste systemoppsett.. mange driver ikke bra nok testing tydeligvis på forhånd heller.. siden så mye dukker opp i ettertid av release.. se på c&c3, her kom jo patcher ut allerede 5 minutt etter release.. 8575339[/snapback] Poenget er uansett at et spill selvsagt blir bedre av utsettelser. Det er ingen som sier at det ender opp som et bra spill, men det blir uansett bedre enn hva det ville blitt om utviklerne ikke hadde fått den ekstra tiden. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det her må være seriøst kødd, Mars 2008 ? Om 1 år ? You got to be kiddin me. Da er spillet utdatert uansett, ville vært perfekt å lansere nå. Da håper jeg seriøst det er fullstendig online også. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) TIDLIGST April 2008. Det er jo nettopp at det trengs mer testing/bugfiksing som gjør at spill som oftest blir utsatt. Endret 9. mai 2007 av kilik Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Enda et år :S Redwood City, California-based Electronic Arts said it taken out "Spore," a game where players build organisms from scratch, from its financial projections for the fiscal year ending in March 2008, adding that the game could be delayed until fiscal 2009. 8574942[/snapback] Fiscal 2009, altså finansåret 2009. Det betyr mars/april 2008, som det står i artikkelen her på Gamer.no. Da er spillet utdatert uansett, ville vært perfekt å lansere nå. 8575369[/snapback] Hva begrunner du synspunktet ditt med? Hva med spillet er det som er utdatert i 2008? Gameplayet er innovativt, og man har nok ikke gått lei av det innen Spore kommer ut (ettersom det ikke finnes tilsvarende spill som kan gjøre det standard og kjedelig). Grafikken er ikke av den typen som trenger oppdatering - det er tegnefilmaktig stil, og den stilen går aldri ut på dato. Så lenge det støtter høy oppløsning, vil det se like bra ut om fem år som i dag. Det er ikke grafikk som støtter seg til avanserte teknikker som bloom/HDR, avansert vannfysikk, fotorealistiske teksturer etc. Da håper jeg seriøst det er fullstendig online også. 8575369[/snapback] Selve gameplayet er kun singleplayer. Onlinekomponenten består i at spillet henter ned skapninger andre har laget, for å fylle igjen hull i økosystemet lokalt hos deg. Det blir nok ikke mer online enn dette. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I hællllvette. Hater utsettelser. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, de EA-folkene... Her skal vi få se melking. Melking?! Å utsette spill er melking? Forklar, er du snill hvor har folk det fra at lengre tid = bedre spill med mindre feil? det er ikke noe automatikk i dette.. Det er ingen automatikk, men det er sannsynlig. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) For mer en 1 år siden nå hadde jeg sett alle spore gameplay vidioene som var komt og venta på spille skulle komme.. Da var jeg ganske sikker på om det ikke kom i 2006 kom de tidlig 2007. Men nei 1 år til Endret 9. mai 2007 av NikkoDee Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 De kunne ha virkelig spart seg for å vise teaser's\trailers og i det hele tatt nevnt spillet før det var max 6 måneder til den sikre lanseringen. Utsettelser burde ha blitt anmeldt pga av søvnløse netter over ventingen... Vel nå er det bare å ta i bruk plan b som cartman gjorde i sin ventetid for Wii Vel noen som blir med til nordpolen for ett års nedfrysning? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg gleder meg iallefall.. Hørte om spillet for ett par dager, og visste ikke når det skulle bli sluppet, så var uansett greit for meg å ha en måned å se frem til.. selv om det er i 2008.. Det han mente med melking, var nok at det ble sagt at det skulle bli en sims standard på det.. og siden dette spillet nesten garantert blir en hit.. vil vi nok trolig se nesten like mange ekspansjonspakker som til the sims.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vel noen som blir med til nordpolen for ett års nedfrysning? 8577343[/snapback] Pft, det er da mange andre gode spill å nyte i mellomtiden. Prøvd evighetsspillserien TrackMania? TrackMania Nations er faktisk gratis, personlig skal jeg ha meg TrackMania United så snart eksamen er over. Veldig avhengighetsskapende, that's for sure. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Da for de f**n ta en graffikkoppdatering i spillet også, for det ser ikke bra ut nå, ikke det vil det heller ikke i 2008/2009. 8572996[/snapback] Hva mener du? Grafikken er tidløs og (som andre sier) sjarmerende, og det er ikke meningen at den skal være fotorealistisk. Den grafikken de har der kommer nok til å vare i noen år før den virkelig blir utdatert, om den i det hele tatt blir det. --- Jeg mener at dette er en positiv ting. Jeg har instinktivt begynt å tenke "jess, da får jeg et enda bedre spill!" hver gang jeg ser noe som blir utsatt. Den som venter på noe godt, venter i sannhet ikke forgjeves. 8573900[/snapback] Jeg tror også dette blir et bra spill, men grafikken trenger ikke å være fotorealstisk for å være bra. Kan få det til å se pent ut i "sjarmerende" graffikk også. Ta f.eks dette bildet, gresset,bakken osv kunne vært mye bedre. Endret 9. mai 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Da for de f**n ta en graffikkoppdatering i spillet også, for det ser ikke bra ut nå, ikke det vil det heller ikke i 2008/2009. 8572996[/snapback] Hva mener du? Grafikken er tidløs og (som andre sier) sjarmerende, og det er ikke meningen at den skal være fotorealistisk. Den grafikken de har der kommer nok til å vare i noen år før den virkelig blir utdatert, om den i det hele tatt blir det. --- Jeg mener at dette er en positiv ting. Jeg har instinktivt begynt å tenke "jess, da får jeg et enda bedre spill!" hver gang jeg ser noe som blir utsatt. Den som venter på noe godt, venter i sannhet ikke forgjeves. 8573900[/snapback] Jeg tror også dette blir et bra spill, men grafikken trenger ikke å være fotorealstisk for å være bra. Kan få det til å se pent ut i "sjarmerende" graffikk også. Ta f.eks dette bildet, gresset,bakken osv kunne vært mye bedre. 8577779[/snapback] Dette er 1 av de 4 første bildene som ble lagt ut av spore i 2005. Tror di har oppgradert littegrande vertgall Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Beklager for Off Topic nå, men hva er egentlig så spesielt med 'Spore'?Hva er det som får dere til å ha lyst til å spille det? Er sikkert revolusjonerende jeg ikke har fått med meg, men ser ikke noe i 'Spore'. ¨ Gjerne fortell hva som gjør 'Spore' så veldig etterlengtet Kanskje jeg ser noe annet i det da. 8575230[/snapback] Du kan lage din egen verden, dine egne skapninger, se utviklingen du kan være "Gud" Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Bra. Er ikke ofte du ser EA utsette et spill for å forsikre seg at det blir best mulig. Kan nevne mange EA-spill som burde ha blitt pusset mer på før utgivelse. Håper dette signaliserer nye tider fra EA. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Skjønner ikke hvorfor det er så mye kritikk i forhold til at EA skal tjene penger. EA, Blizzard, FunCom og alle andre spillprodusenter i verden har i utgangspunktet ett eneste mål for øyet: Tjene penger. Et aksjeselskaps til enhver tid gjeldende hovedregel er: Maksimer profitten for selskapets eiere. Uten å starte en ny EA diskusjon så er jeg selvfølgelig enig i av serier som Battlefield har fått litt lite patcheoppmerksomhet, i alle fall sett fra endel gameres ståsted. Men det spilles som pokker hele tida, så rævva er det vel neppe Nok om det. Hvis Spore leverer det de har indikert så har jeg tid til å vente. For alle som liker 'bygge og utviklingsspill' så må dette være den våte drømmen. Fallhøyde er riktignok stor, men det bør være både tid og ressurser tilgjengelig i EA til å dra dette i land. Jeg gleder meg i alle fall! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ja, de EA-folkene... Her skal vi få se melking. Melking?! Å utsette spill er melking? Forklar, er du snill 8575872[/snapback] Det har ikke noe med utsettelsen å gjøre. Det er bare det de sier i det utdraget, om at de håper at serien vil "fortsette", slik som The Sims. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 GTA4 kommer vel tvilsomt i år? 8573572[/snapback] Du må nok følge litt bedre med, gutt. GTA IV slippes 19. oktober i Europa ;-) http://gamer.no/search.php?sa=1&sp=1&strin...d+theft+auto+iv http://gamer.no/nyhet/ps3/grand_theft_auto...annonsert/25991 http://gamer.no/nyhet/ps3/nytt_om_grand_theft_auto_iv/38284 Men nok avsporing nå. 8573677[/snapback] Rockstar er jo ekstremt kjent for å overholde frister, eller hva? Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Ja, de EA-folkene... Her skal vi få se melking. Melking?! Å utsette spill er melking? Forklar, er du snill 8575872[/snapback] Det har ikke noe med utsettelsen å gjøre. Det er bare det de sier i det utdraget, om at de håper at serien vil "fortsette", slik som The Sims. 8579803[/snapback] De sier det er et spill de ønsker å ta med seg videre in i EAs fremtid. Selvfølgelig ønsker de å gjøre det til en "serie", men jeg tviler på om det blir slik som Sims. Sannsynligheten er nok større for at du kan kjøpe små tilleggspakker på nett (som med Oblivion), eller betaler en avgift av noe slag. Så kan man diskutere hvor bra eller dårlig en slik strategi er. Jeg velger å se possitivt på det. EA satser her på noe veldig innovativt og det skal de ha for. Det er en av de mest originale ideene jeg har sett siden jeg begynte å spille Pong på Atari for snart 30 år siden. Skjønner ikke hvorfor det er så mye kritikk i forhold til at EA skal tjene penger. EA, Blizzard, FunCom og alle andre spillprodusenter i verden har i utgangspunktet ett eneste mål for øyet: Tjene penger. Et aksjeselskaps til enhver tid gjeldende hovedregel er: Maksimer profitten for selskapets eiere. 8579206[/snapback] Deres hovedformål er vel å lage spill. De må tjene penger for å tilfredstille aksjonærene og få mer penger slik at de kan utvikle nye spill kontinuerlig. Verden er full av eksempler på selskaper som har gått til grunne fordi de tror de kan suge ut profitt uten å tenke kvalitet og redelighet. Før eller siden blir vi alle innhentet av våre egne handlinger uannsett om vi er privatpersoner, en regjering eller private selskaper. Hvis Spore leverer det de har indikert så har jeg tid til å vente. For alle som liker 'bygge og utviklingsspill' så må dette være den våte drømmen. Fallhøyde er riktignok stor, men det bør være både tid og ressurser tilgjengelig i EA til å dra dette i land. Jeg gleder meg i alle fall! 8579206[/snapback] Jeg vil ikke si våt drøm, men jeg gleder meg veldig. Dessverre er det nesten et helt år til. Vi får se hvor bra det er når den tid kommer. Det er fryktelig mye hype rundt Spore. Endret 10. mai 2007 av ZiggyStardust Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det har ikke noe med utsettelsen å gjøre. Det er bare det de sier i det utdraget, om at de håper at serien vil "fortsette", slik som The Sims. 8579803[/snapback] Hvis det å lage flere spill i en serie er "melking" så er jeg veldig glad for at "melking" skjer. Se f.eks. på Zelda, som har hatt knallsuksess fra første spill til i dag. Jeg gleder meg allerede til neste Zelda for Wii. Det ville vært utrolig kjedelig om det aldri kom et nytt Zelda-spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg