macciato Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg lurer på en sak...Hvis jeg har 3 bananesker ++ ++ bagasje, alle klærne mine og alt..la oss si 70 kg. får jeg lov til å ta det med på flyet? ikke inn i flyet selvfølgelig! men kommer det til å koste masse ekstra? Anyone? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tror det er rundt 30kg, eller noe slikt før du må betale, men det står nok på flyselskapets hjemmeside. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Dette avhenger av flyselskap og hvilken klasse du har sete i. Vanlig maksimal vekt er såvidt jeg vet rundt 20-25 kg, mens du kan få billetter som gir mulighet for 30 kg. Overstiger du grensen må du betale for overvekt. Hvorfor i all verden skal du ha med deg banankasser, enda mindre TRE banankasser OG bagasje? Endret 9. mai 2007 av Dahl Lenke til kommentar
macciato Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Dette avhenger av flyselskap og hvilken klasse du har sete i. Vanlig maksimal vekt er såvidt jeg vet rundt 20-25 kg, mens du kan få billetter som gir mulighet for 30 kg. Overstiger du grensen må du betale for overvekt. Hvorfor i all verden skal du ha med deg banankasser, enda mindre TRE banankasser OG bagasje? 8571674[/snapback] Flyttelass...banankassene skal liksom inneholde tingene mine=) Og bagasjen er klærne mine=) Derfor Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg tror det finnes bedre muligheter hvis du skal flytte. Kontakt et flyselskap som flyr til destinasjonen og spør dem om muligheter. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 når du bestiller hos norwegian kan du oppgi at du skal ha med opptil 40kg bagasje for ett lite tillegg i tillegg mener jeg du kan ha 15kg håndbagasje?? Hvert kilo over koster 40kr Lenke til kommentar
macciato Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg tror det finnes bedre muligheter hvis du skal flytte. Kontakt et flyselskap som flyr til destinasjonen og spør dem om muligheter. 8572558[/snapback] Kanskje det er smartere ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå