MobilNerd Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Skal kjøpe meg ny mobil. Det viktigste er at mobilen har ett bra videokamera med bra kameralys. Bør kunne ta ok video i mørket. Vet at man ikke finner no supert der ute, men så bra som mulig Gjerne med mp3 og radio hvis det går Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Skal kjøpe meg ny mobil. Det viktigste er at mobilen har ett bra videokamera med bra kameralys. Bør kunne ta ok video i mørket. Vet at man ikke finner no supert der ute, men så bra som mulig Gjerne med mp3 og radio hvis det går 8571473[/snapback] Mobilen idag som tar best video er nok Nokias N93, se test hos Amobil.no her: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/nokia_n93/31179 Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg vil anbefale N95, da den er mindre, lettere å håndtere, har bedre stillbilder, og har en del andre artige funksjoner til den samme prisen som N93i Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg vil si at du burde gå for Nokia N95. Jeg har hatt mobilen litt over en uke, og den er glimrende. Den har et supert videokamera, det beste mobil-video-kamera på markedet. Den har bedre blits/lys enn N93, og bedre stillbilder. Mp3 funker supert å, den har egent musikktastatur som er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå