Djevlen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Coolt at Funcom har ansatte som sitter og skriver kryptiske meldinger på det forumet. Bl.a. en kar som kaller seg for Djevlen, f.eks:"This is alarming. We need to gather our forces. We need to prepare. We need to save her. The Dark Days Are Coming. We need to FOCUS!" Er visstnok et par andre også, men får noen registrert seg på forumet nå? Registrerte for en time siden, men har enda ikke mottatt bekreftelsesmail. Kanskje det er så mange som vil registrere seg for å skrive falske kryptiske meldinger, at de bare har stengt ned hele greia? 8574592[/snapback] FunCom er geniale. Dette spillet må bli bra. 8578041[/snapback] Djevlen... tilfeldighet eller? Hmm, skeptisk. 8578784[/snapback] Do not believe in coincidence. THEY are in! We must save HER. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sykt... dette har jeg sitti å tenkt på faktisk et par år.. Det var først da jeg så bildet Funcom hadde sendt med de ordene og tallet 2012. 2012 er viktig iogmed at det på mayanes kalender er året da verden "slutter". Det har blitt tolket på flere måter, the second comming of jesus, end of the world, the year of asencion, men will pay for their sins, generelt dommedag eller frelse. Mayaenes kalender stemmer ikke med vår så den har blitt regnet om, hvorav det er 2 måter de har regnet på. De to datoene hvor verden slutter ,evntuelt endres drastisk er enten : År - 2012 - Månede - Desember - 12 - Dag 21 År - 2012 - Månede - Desember - 12 - Dag 23 dette var nifst Å være der den dagen i 2012, vil jeg virkelig det? sjansene er store for at det går galt, veldig galt.... Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Nja, om det skjer noe så tror jeg det er noe positivt noe, håper ihvertfall det Men med tanke på at Mayaenes enorme innsikt og spesialisering i verdensrommet skal vi ikke se bort fra at de her funnet noe skummelt. Men jeg elsker 2012 Endret 11. mai 2007 av karakas Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Genial markedsføring av Funcom, har verkeleg sansen for dette. Meget kjekt at vår norske spelutviklar gjer seg bemerka på markedet. Eg er ikkje så stor fan av MMO, sånn sett kjem eg neppe til å spele det mykje, men moro lell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg