Joachim_F Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I går dukket det opp et svært mystisk nettsted, og det er norske Funcom som står bak. Les mer Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 nå blir jeg fryktelig spent lyst på en tidsmaskin, og se hva dette er for noe Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Løsningen er funnet allerede. Men det er jo artigere å prøve og løse det selv Edit: Found it Endret 9. mai 2007 av Dragutin Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Edit:Found it 8571427[/snapback] Gidder du å legge fremgangsmåten inn i en spoiler slik at vi som ikke har snøring på hvordan en skal gå frem også lærer litt? Jeg klarer ikke med min beste evne å finne noe spennende i det diktet der. Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Et par kuriositeter bør nevnes: Skylinen i bakgrunnen er forskjellig avhengig av hvor du sitter. I Europa er det London, amerikanere får New York mens folk i Australia og sikkert resten av Asia får Shanghai. Det er nå ca fjorten og en halv time igjen på den første klokken... Edit: Løsningen finner du her for de som er interessert. Endret 9. mai 2007 av Estel Lenke til kommentar
jossy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Må bare si at det er ikke rart funcom klarer å levere slike spill, tenker på Conan som kommer og nå dette Løsningen ligger i at de er nordmenn! Genial markedsføring med spennende teasers, ikke minst hardt arbeid. Funcom vil få sin belønning! Typisk norsk å være best Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Allerede nå gleder jeg meg nesten mer til dette enn AoC, men vi vet jo enda for lite. Står på Wikipedia at det får samme grafikk som Age of Conan og at det blir et MMOFPS. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ooo, exciting! Håper det blir noe lignende som Majestic fra noen år tilbake. Jeg elsker konspirasjonsteorier/fakta Men det blir nok raskt kansellert hvis de kommer for nærme sannheten om hvem som virkelig kontrollérer verden. *cue spooky music* Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Må bare si at det er ikke rart funcom klarer å levere slike spill, tenker på Conan som kommer og nå dette Løsningen ligger i at de er nordmenn! Genial markedsføring med spennende teasers, ikke minst hardt arbeid. Funcom vil få sin belønning! Typisk norsk å være best 8571538[/snapback] Nuhvel, nå har amerikanske spillprodusenter drivet med slik reklame i flere år. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synst slikt bare er irriterendes! Ka med ein god gammel pressemelding + ett par ss? Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Arg finner ikke dragen, kan noen skrive en spoiler? Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Arg finner ikke dragen, kan noen skrive en spoiler? 8571888[/snapback] Her er de fire stedene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Var ikke så altfor vanskelig. Fant ut av det etter 15-20 min. Det som var litt kronglete var at det faktisk var 3 forskjellige typer symboler, ikke bare 3 like. Så du må jo ha rimelig godt syn og være litt skarp for å i det hele tatt se forskjellen. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nice Det må jo nesten være det nye mmo spillet. Kan ikke komme på noe annet Funcom skulle annonsere nå. Blir spennende å se hva som skjer når de 3 klokkene går ut. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synst slikt bare er irriterendes! Ka med ein god gammel pressemelding + ett par ss? 8571836[/snapback] Denne type viral markedsføring har for tiden mye større gjennomslagskraft enn en vanlig pressemelding. Folk drukner i pressemeldinger. Tror riktignok at en pressemelding fra Funcom ang. et nytt MMO nok vil komme ganske høyt opp, så gir denne formen (enn så lenge) betydelig mer oppmerksomhet. Se f eks på dagbladet i dag. Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Høres spennende ut! Noen som vet om man kan kjøpe askjer i Funcom, og hvordan man evt gjør det? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Gidder noen PM'e meg svaret? Er for trøtt til å tenke. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fatta ingenting av den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg