Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil i Brannmur?

Anbefalte innlegg

Sitter i en større bedrift der vi har en 'Symantec Gateway Security 5600 Series'- brannmur.

Vi har i den siste tiden støtt på et problem som vi ikke helt er sikker på hvordan vi skal løse.

Problemet dukker opp når vi skal laste ned større filer ( > 700 Mb ). Noen ganger lastes filene ned, og alt fungerer som det skal. Andre ganger blir filen "ferdig" nedlastet, men en fil som skulle ha vært 700 Mb er kanskjer bare 100 Mb. Hvis vi prøver å laste ned den samme filen igjen, kan filen bli f.eks 10 Mb eller 699 Mb. Vi har også prøv forskjellige nettsider osv... men, feilen kommer av og til. Det er heller ikke nettsiden sin feil, da vi har testet med å laste ned filene hjemme, og det fungerer.

Har brukt litt tid på dette i det siste, men finner ingen ting i instillingene på brannmuren som kan ha noe med dette å gjøre.

Har noen hatt likedan problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Software / Program i operativsystemet.

Rekker ikke forklare mer, hjem fra jobb nå.

Beklager.

8618752[/snapback]

Okey.

Men, jeg forstår ikke hvordan det kan være probleme når det dukker opp på flere forskjellige maskiner. Jeg bruker selv Firefox med Forefox sitt nedlasting program, sjefen bruker Opera og en annen bruker IE7.

Vi leste igjennom loggen fra brannmuren i går, rett etter at noen filer ble avbrutt (180 Mb av 650 Mb). Der det sto at filen var ferdig nedlastet. Lastet ned filen 5 min senere (Hele filen, 650 Mb), samme melding i brannmuren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...