Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt at 19åring ikke har hatt mere enn 1 dame?


Gjest Gjest_barelurer_*

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er 25 og jente og har bare hatt 2 kjærester.. :ermm: eller en og en halv,, en var jeg sammen med og den andre var bare tull og tøys egentlig.. ingen jeg kjenner har så få på cv`n sin :blush: men nå er det mere sånn at jeg stresser fordi alle andre rundt meg får barn og familie og jeg sitter fortsatt uten noe av det der.. :nei:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Guest
Vel, jeg er 25 og jente og har bare hatt 2 kjærester..  :ermm:  eller en og en halv,, en var jeg sammen med og den andre var bare tull og tøys egentlig.. ingen jeg kjenner har så få på cv`n sin  :blush:  men nå er det mere sånn at jeg stresser fordi alle andre rundt meg får barn og familie og jeg sitter fortsatt uten noe av det der..  :nei:

9003265[/snapback]

 

Er vel slik for de fleste i grunn.. enkelte ser jeg er opp i mot 30 og trives veldig godt med det. Men vet jo om flere som nærmet seg 28 før de fant en person de ville leve med for resten av livet.

 

Selv er jeg jo bare 22, men har vel sånn smått gått lei av å leve alene, som jeg jo har gjort i 22 år.. aldri vært i nærheten av å ha kjæreste en gang.

Men det jeg har kommet frem til er vel det at, skal man finne seg noen, må man lete, ikke være passiv. Jeg har alltid slitt med noe dårlig sosialt liv, har bodd på en bygd med lite folk på min alder og da har jeg lidet av det. Selv om jeg ellers har hatt det topp :)

 

Men så flyttet jeg, flyttet til en plass hvor jeg hadde kjentfolk, en god kamerat fra tidligere skole. Bestemte meg for å ta vare på den kameraten å "bruke" han som en inngang til ett bedre sosialt liv.

 

Har ikke funnet noen ennå, men kontakten til motsatte kjønn er mye bedre, har blitt kjent med flere. Så leter jeg, og har ett større håp nå enn før at jeg vil finne noen siden jeg faktisk har kontakt med andre:)

 

Så mitt råd er nå det at, ikke sitt passiv og vent på han/henne.. vær med ut lamme venner og bli kjent med folk. For en dag, vil man treffe den rette, gjelder bare å ha tålmodighet.. Ikke stress, det funker ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Er betryggende på en måte å vite at andre også sliter med det man selv sliter med.. Slik at man ikke føler seg unormal for at man ikke har hatt noe forhold selv om man har bikket 20 årene.

Lenke til kommentar

En dame er vel normalt? Finnes ingen fasit på slike ting, for noen går det av seg selv, mens for noen tar det tid, men det kommer!

 

Selv var jeg 19 før jeg kom i mitt første seriøse forhold, men det tok meg enda noen år før jeg virkelig visste hva å elske noen betyr. Så ikke stress, den som venter på noe godt..!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Litt gammel tråd, men jeg kan jo svare for meg jeg og.

 

Jeg er 17år og jeg har hatt 2 damer i mitt liv + litt ekstra som ikke har vært noe spesielt til forhold. Vil ikke si det er uvanlig å ikke har hatt mer en 1 kjæreste i en alder av 19år, mange opplever dette. Tydligvis mange her på forumet også (hardware.no anyone? :tease: )

 

 

Hehe, neida. Du finner deg nok ei jente som du virkelig forelsker deg i og som føler det samme for deg. :)

Lenke til kommentar

Ikke stress ;). Selv er jeg i midt 4. forhold i en alder av 19 år, mens typen min har sitt første forhold med meg nå, og han er 22, så no worries :). Og det funker faktisk utrolig bra, selvom vi er forskjellige på forhold"stadiet" eller hva jeg nå skal kalle det. Bedre å finne en du elsker og kan dele livet med, en 15 stk du har knulla på som du ikke husker navnet på :thumbup:

Lenke til kommentar

Folk er så forskjellige, er helt umulig å vite hva som er normalt. Noen ligger med en ny jente hver helg og andre venter til de gifter seg. Drit i hva som er normalt, kos deg og nyt livet. Vil du treffe en ny jente så slå på sjarmen og ikke la det at du bare har vært med en jente hemme deg. Slutt å syk deg ned med sånt tull. Viktigeste er jo å kose deg mens du er ung.

 

Så mitt poeng er som følger: Tenk mindre på hva som er normalt og uormalt. Og heller tenk mer på hva som gjør deg lykkelig å go for it ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...