Didrik_AK Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 For å svare trådstarter så er det langt fra unormalt. Kjenner flere som er 19 og ikke hatt dame i det hele tatt... gjør dem ikke noe dåligre kompis eller venn. Bare viser at de ikke har helt teknikken til å dra damer. Kommer til å ordne seg hvis du ikke er veldig lik Øyvind Bluk's karakter Fritiof i både utseende og måte å oppføre seg på. Lykke til ~Diddern Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ser d er flere enn meg nå...Men selv om d så er alle jeg har på msn dame eller damene er opptatt. Jeg har prøvd meg på flere men jeg lykkes aldri! Svare jeg får er nei, men føles som de mener ALDRI I H¤")##¤% Fra de som jeg kjenner som er opptatt sier jeg er fin, søt, snill, god etc Men virker ikke som damer vill ha de med kjempe kropp og sick pack mage... Hadde jeg bare hatt d så hadde sikkert vært anerledes også.... men kan jo si at jeg har veldig liten sosial omkrets og tror d har mye å si egentlig... for jeg møter ikke mange damer med at jeg nesten har aldri noen å dra ut sammen med Jeg får til og med høre av de jeg så vidt har å henge med at jeg må skaffe meg dame ja... og spør om jeg her homse selv om jeg langt fra er det... Siste året har jeg spurt over 10 jenter om de blir med ut å finner på noe... men aldri får jeg ett ja på noe Så får vell holde meg på msn... der er d mange som liker meg =) det er vell mange som er single og ikke hatt dame på min alder... men jeg føler meg veldig alene... og elsker å ha noen å holde rundt å snakke med... så for meg hadde det betyd så mye at jeg gjærne hadde kasta tven min i sjøen... 8597077[/snapback] Du minner litt om meg selv, jeg hadde også lik tankegang da jeg var i din situasjon og løsningen er uhyre enkelt egentlig: ikke tenk på det. Jo mere pågående og klengende du er, jo mindre blir sjansene dine. Har skjønt at jenter ikke liker gutter som forhaster seg. Du må ganske enkelt ta det med ro, prate og bli kjent med dem, så se om kjemien stemmer og deretter ta steget. Ja det høres veldig mye ut, men det er bare slik jentene fungerer. Altså, cluet er å vise at du er interessert, samtidig som du gir dem rom, slik at du ikke er innpå dem hele tida. Ta det kuli heretter, så skal du se at det er jentene selv som begynner å ta kontakt. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_* Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du minner litt om meg selv, jeg hadde også lik tankegang da jeg var i din situasjon og løsningen er uhyre enkelt egentlig: ikke tenk på det. Jeg får ikke til å slutte å tenke på det Jo mere pågående og klengende du er, jo mindre blir sjansene dine. Har skjønt at jenter ikke liker gutter som forhaster seg. Du må ganske enkelt ta det med ro, prate og bli kjent med dem, så se om kjemien stemmer og deretter ta steget. Ja det høres veldig mye ut, men det er bare slik jentene fungerer. Forhaster meg aldri... prøver liksom bare å snakke med de også kanskje spørre de ut på kaffe eller noe... men får alltid nei Altså, cluet er å vise at du er interessert, samtidig som du gir dem rom, slik at du ikke er innpå dem hele tida. Ta det kuli heretter, så skal du se at det er jentene selv som begynner å ta kontakt. Lykke til! Hmm ja... vise intresse er noe jeg har slutta å fått til, men har vell med noe at jeg føler jeg aldri finner noen som er litt intrisert en gang Har alltid tatt det kuli egentlig... har aldri hatt en eneste en som har tatt kontakt med meg men,men Har vell egentlig litt med oppveksten min å da... ikke lett å få kontakt med damer uten å ha venner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 men,menHar vell egentlig litt med oppveksten min å da... ikke lett å få kontakt med damer uten å ha venner 8627215[/snapback] Den kan jeg støtte deg på. Uansett hva folk sier går jentene på de mer populære. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har hatt ganske få, men jeg har funnet the love of my life! - www.diskusjon.no Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tro meg, du er slettest ikke alene i verden om å ikke ha hatt mer enn 1 kjæreste, jeg er 22 og aldri hatt kjæreste. Men noen sa til meg for en stund siden, ikke stress med å finne deg noen. For en dag, da du minst aner det står hun der og er der bare for deg. Det er iallefall det jeg håper på da.. Men det betyr jo ikke at man skal sitte hjemme å vente på at hun skal banke på døra.. noe må man jo gjøre for at du skal bli lagt merke til.. er vel der trikset ligger ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Tja. Jeg var fyllt 18 før jeg fikk mitt første kyss (fylla på byen, hoho! ). Godt over gjennomsnittet da jeg mista jomfrudommen, og ble 20 før jeg fikk min første kjæreste. I dag er jeg 22 og har verdens nydeligste kjæreste (sier vi ikke alle det? ). Poenget mitt er at uansett hvor seint ute du føler du er, så er du IKKE for sein . Drømmedama dukker opp i det øyeblikket du slutter å lete så fantastisk mye og fortelle deg selv hvor unormalt sein du er (det funka iallefall her). Lenke til kommentar
Gjest 28-åring Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Vel, det er godt å høre at det kan gå så bra til slutt som for deg som er 22 og har funnet verdens nydeligste kjæreste. Jeg har fortsatt tro på at jeg også skal være i den lykkelige situasjonen en dag, men det er bare det at det tar så forferdelig lang tid! Nå er jeg 28 og har vært borti noen jenter, men jeg har ennå ikke vært i et forhold der vi har kalt hverandre kjærster, og jeg begynner virkelig å bli frustrert. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til spørsmål om tidligere forhold fra jenter når jeg ikke har noe å vise til. Men til dere som føler dere frustreerte slik det er nå, så utvikler man seg voldsomt i løpet av 20 årene. Jeg fikk ikke mitt første kyst før jeg var flere og tjue, og jimfrudommen satt i helt til 25. Men etter det har det gradvis blitt lettere å omgås og ta kontakt med jenter. Nå kan tilogmed skje på byen om jeg har en god dag, men jeg venter altså fortsatt på at det skal gå fra et par dater til å bli noe varig. Så jeg håper de har rett de som sier at det bare er et spørsmål om når. Selv om statistikkene nå viser at nær en fjerdedel av norske menn er barnløse ved fylte 40, sikkert endel ufrivillig vil jeg tro. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 men,menHar vell egentlig litt med oppveksten min å da... ikke lett å få kontakt med damer uten å ha venner 8627215[/snapback] Den kan jeg støtte deg på. Uansett hva folk sier går jentene på de mer populære. 8627269[/snapback] Welcome to my world Utrolig irriterende akkurat det. er du ikke den "tøffeste av de tøffe" så viser de deg ryggen. Ikke spurt noen enda, men alikavel, slik er nærmiljøet kan du si Er femten da, og ganske sjenert av meg.. Gode tips her som jeg skal notere i min lille bok Lenke til kommentar
V_B Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg er 19 år og har så og si aldri vært i noe seriøst forhold. Synes ikke du skal stresse, det er ikke alle som passer å være i forhold til alle tider. Du skrev at enkelte kammerater av deg fikk seg dame igjen etter 2-3 uker, men hvor lenge holdt de sammen? Du må spørre deg selv, vil du ha dame bare for å ha dame, eller vil du ha dame fordi du vil ha en person som du kan betro deg til og betyr alt. Kammeratene dine går sannsyneligvis under første alternativ. Jeg synes rett og slett at du skal senke skuldrene dine. Din situasjon er helt normal og når det kommer til forhold så kan man ikke si at det er normal å f.eks ha kjæreste når man er 18 år. Husk at dette er en person som skal bety noe for deg, bruk god tid og ikke stress. =) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Poenget mitt er at uansett hvor seint ute du føler du er, så er du IKKE for sein . Drømmedama dukker opp i det øyeblikket du slutter å lete så fantastisk mye og fortelle deg selv hvor unormalt sein du er (det funka iallefall her). 8632152[/snapback] Mer trenger man vel egentlig ikke å si om den saken. Det må ikke se ut som det eneste man tenker på om dagene er hvordan man skal oppføre seg for at damene skal legge merke til deg. Vær deg selv sammen med kompisene dine, og damene vil komme som mygg til en utelampe. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har egentlig ikke noe svar å komme med, ville bare poste min "historie" I posten din minner du ganske mye om meg selv. Jeg er 19 år, snart 20, hadde en kjæreste når jeg var 13 og fikk mitt første kyss der. Mista jomfrudommen på en "misslykka" måte når jeg var 17 Jeg bor i en liten bygd, kompisene mine er nesten som meg, hatt barndomskjæreste men ingenting mer. Egentlig så slutta jeg å bry meg om damer når jeg ble 18, altfor mye stress tenkte jeg. Sommeren når jeg var 18 reiste jeg til syden med et par nære kompiser og venninder, oppførte meg normalt, prøvde meg ikke på noen jenter. Hadde det bare koselig med vennene mine, drakk endel da Vi traff på noen andre norske turister, 3 jenter. Utpå kvelden, når folk begynte å bli temmelig fulle, kom plutselig den ene jenta bort til meg og satte seg på fanget mitt, der ble hun sittende resten av kvelden og vi prata leeenge og mye og ble mer og mer kosete. Det jeg prøver å si med dette er at, ihvertfall for meg, når jeg slutta å prøve, da kom det noen. Akkurat nå er jeg i militære nå, og etter en måned her inne, så tok jeg meg sammen og sendte en SMS til ei søt jente som jeg har jobba sammen med en stund. Der skreiv jeg at det hadde vært hyggelig å jobbe med henne, og at det var gøy å ha noe fint å se på når dagene var lange. Jeg fikk svar, og har truffet henne et par ganger etter dette og stemningen er veldig god, snakka mange timer på mobil sammen også, og skal møte hverandre igjen om ikke lenge. Tror jeg er litt forelska, og tror følelsene blir gjengjeldt! <3 Vet ikke helt hvorfor jeg skreiv dette her, kanskje for å vise at det er håp for alle, også ville jeg bare dele det med noen, er i ganske godt humør for tiden! Lykke til med damene, de kommer når du minst venter det Alex Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er vel det man skal frem til.. prøver man for mye så funker det skjelden og det kan også føre til at man ikke er seg selv lengre, altså sjansen for ett eventuelt forhold blir mislykket er større. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 er selv 18 og et halvt år og har heller aldri hatt kjæreste. Har kyssa med ei jente 1 gang og det var noe på gang, men blei aldri noe mer enn det. Føler jeg aldri har hatt noe "bruk" for det frem til nå men plutselig her en dag for noen måneder siden følte jeg at ting begynte å "haste" og følte meg litt "unormal". Men det er kjekt å vite at en ikke er alene og at noen som har vært i samme båt sier at det ordner seg . jeg har en sosial selvtillit som ikke ligner grisen, jeg har alltid likt å prate med folk over PC, da slipper man pinlige stille stunder og det gir en bedre tid til å tenke over hva en skal si Jenter jeg omtrent ikke snakker med til vanlig kan jeg ha lange samtaler med over MSN e.l. Av samme grunn har jeg heller aldri bedt jenter med ut eller til å finne på no, har aldri turt 8575228[/snapback] uuuhæ, du ligner meg på ein prikk Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_* Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 torslo: ja vi begynner å være en del her inne som faktisk er helt like ^^ Litt skummelt hehe... Men det er godt å høre at jeg ikke er alene, bare virker som... Har falt for en del jenter igjenom tia, jeg har også en tendens til å falle for de som alerede er så godt som gifte vet ikke hvorfor... De få av jentene jeg kjenner å har kontakt med har ofte blitt veldig overaska da de har fått hørt at jeg har vært 2 år singel og bare hatt ei dame... hu ena ramla faktisk av stolen bokstavelig talt En som nevte tidligere angående de kompisa (altså vet ikke om vi kan kalle de det da) mine som får damer med en gang, ja de har som regel alltid vært i lengre forhold, noen ganger korte noen ganger i årevis... Men de er populære, og drikker seg fra sans og mening vær helg og vær værdag de har sjansen... Er nå en av de som fester under 10ganger i året... og sjeldent feirer noe som helst. Har ikke feira bursdagen min siden jeg gikk på barneskolen og håper egentlig bare jeg slipper å feire... (samme med jula også) Eneste er at jeg har hatt veldig tøff oppvekst, og ønsker meg en dame over alt på jord... jeg føler meg veldig ensom til tider... og ja jeg har lyst til å starte en familie... det hadde vært fint men kanskje litt tidligt ennda... har vært mange vise ord her =) takker for de =) Lenke til kommentar
Lucifers-Angel Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 vell, før det første så nei, det er ikke unormalt. for det andre, kanskje ikke alt gr på utsene? kansje de bare får følelsen av at du ikke vil mer? jeg tror at om du vil ha deg dame, skal det ikke være det store problemet heller;) du må virke litt selvsikker og se ut som om at det er akkorat henne du vil ha, å skjarmere henne Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ikke noe som er normalt eller unormalt når det gjelder forhold. Bare og være tolmodig det! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ikke unormalt i det hele tatt Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er en fyr i klassa mi på 18 år som jeg tviler sterkt på at har hatt dame : p Han har da prøv å be meg med ut også, men alle damene (inkl. meg) svarer nei Han er kjempegrei og alt det der...han bare...er ikke i puberteten enda ser det ut som... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er en fyr i klassa mi på 18 år som jeg tviler sterkt på at har hatt dame : p Han har da prøv å be meg med ut også, men alle damene (inkl. meg) svarer nei Han er kjempegrei og alt det der...han bare...er ikke i puberteten enda ser det ut som... 8785434[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg