Gjest Gjest_barelurer_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg er 19 og ett halvt år. Alle mine kompiser og venner hadde damer siden slutten av ungdomskolen og videre utover.... Jeg hadde ingen... Da jeg var 17 ble jeg samme med ei for første gang i mitt liv. Det var da også mitt første kyss, i det hele tatt første gang jeg hadde koset noe som helst med ei. Det var også første gang jeg hadde sex. Desverre følte vi etter 1mnd tid at det var noe som ikke stemte og vi gikk ut av forholdet og holdt oss til å være gode venner. Siden den gang har jeg ikke hatt så mye som en flørt med dame på byen en gang... virker ikke som noen i det hele tatt liker meg Er det normalt at en 19år gammel gutt bare så vidt har vært borte i ei dame? Lurer fordi kompisa mine alltid har dame, d går 2-3uker etter de blir singel før de igjen har ny Mange har alltid spurt hvordan jeg holder ut, jeg lurer på det selv... er ganske fortvilet, og skulle ønske jeg også hadde hatt noen =) Jeg får høre en del ganger at jeg er søt, sjarmerende, fin, snill, god, romantisk ++++ etc (spesielt fra damer jeg er gode venner med naturlig nok ) Jeg elsker å trene, og er en reser til å lage mat;P hehe... men er det normalt? har liksom på følesen av at jeg har kasta bort 5 år eller noe i den duren Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er ikke unormalt, alle andre føler det som deg innimellom. Bare fortsett med å være snill og grei, så vil verden smile til deg. Det var dagens klisjéer og rim, alt er allikevel sant ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Se det på denne måten: det er bedre å vente på et seriøst, bra forhold, enn å ha x-antall kjærester som aldri varer noe lengre enn i et par uker. Unormalt er det ikke uansett. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hehe. Jeg er 19 og har aldri hatt noen kjæreste Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 to av kompisa mine har vært i forholdet siden de var 14... og når jeg leser her inne når folk mista jonfrudommen veldig tidlig også Også virker det som alle som er yngre enn meg som jeg snakker med, også har dame føler liksom at d aldri vill klaffe for meg :/ Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er ikke unormalt, alle andre føler det som deg innimellom. Bare fortsett med å være snill og grei, så vil verden smile til deg. Det var dagens klisjéer og rim, alt er allikevel sant ^^ 8571041[/snapback] Enig i det over. Sørg for å holde intimhygienen i orden, vær utadvent og ting fikser seg. Det er absolutt like normalt å å starte sent som å starte tidlig. Veldig individuelt hva man er ffortrolig med eller ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg er 18 om 2 måneder og har heller ikke hatt kjæreste. Har egentlig ikke "trengt" det liksom Har det veldig fint uten og klarer meg med det sålangt EDIT: jo forresten det har jeg, glemte det nesten ettersom det bare var i en sommerferie for 2-3 år sia... Endret 9. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg er 19 og ett halvt år.Alle mine kompiser og venner hadde damer siden slutten av ungdomskolen og videre utover.... Jeg hadde ingen... Da jeg var 17 ble jeg samme med ei for første gang i mitt liv. Det var da også mitt første kyss, i det hele tatt første gang jeg hadde koset noe som helst med ei. Det var også første gang jeg hadde sex. Desverre følte vi etter 1mnd tid at det var noe som ikke stemte og vi gikk ut av forholdet og holdt oss til å være gode venner. Siden den gang har jeg ikke hatt så mye som en flørt med dame på byen en gang... virker ikke som noen i det hele tatt liker meg Er det normalt at en 19år gammel gutt bare så vidt har vært borte i ei dame? Lurer fordi kompisa mine alltid har dame, d går 2-3uker etter de blir singel før de igjen har ny Mange har alltid spurt hvordan jeg holder ut, jeg lurer på det selv... er ganske fortvilet, og skulle ønske jeg også hadde hatt noen =) Jeg får høre en del ganger at jeg er søt, sjarmerende, fin, snill, god, romantisk ++++ etc (spesielt fra damer jeg er gode venner med naturlig nok ) Jeg elsker å trene, og er en reser til å lage mat;P hehe... men er det normalt? har liksom på følesen av at jeg har kasta bort 5 år eller noe i den duren 8571018[/snapback] Er som å lese om meg selv (slik det var) Men idag har jeg en nydelig kone og 2 nydelige sønner. Har forøverig hatt kun 7 damer/kjærester. Ikke stress og ta ting som de kommer og alt vil gå deg vel. Det er ikke unormalt, alle andre føler det som deg innimellom. Bare fortsett med å være snill og grei, så vil verden smile til deg. Det var dagens klisjéer og rim, alt er allikevel sant ^^ 8571041[/snapback] Enig, det er ikke unormalt. Mvh kenbjork Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Som alle de andre her sier, det er helt normalt. Folk er forskjellige, og det er bare bra. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 godt å høre at d ikke er unormalt =) Bare fortsett med å være snill og grei, så vil verden smile til deg. Kommer alltid til å være det Jeg er 18 om 2 måneder og har heller ikke hatt kjæreste.Har egentlig ikke "trengt" det liksom tongue.gif Har det veldig fint uten og klarer meg med det sålangt smile.gif EDIT: jo forresten det har jeg, glemte det nesten ettersom det bare var i en sommerferie for 2-3 år sia... jeg føler meg ensom og har veldig lyst til å ha noen å dele gleder meg =) Har ikke så stort sosialt nettverk... så du har sikkert noen veldig gode kompiser, noe jeg ikke har... KenBjork: heldiggris Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 skal du opå byn og finne damer,ofte så er du nødt til å være frempå,ta kontakt og avogtil er du nødt til å være litt drittsekk for å få ting til å klaffe..sånn er det bare. Damer sier en ting mener noe annet,de sier de vil ha en snill sjarmende blablabla,men de vil egentlig ha en sleip jævel... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Syns det er litt dumt av deg å tenke slik, de fleste gutter på din alder opplever dette hele tiden. Selv jeg fikk ikke min første kjæreste før jeg var 20 og ikke hadde skikkelig sex før det, og jeg tenkte også litt som deg da jeg var 18-19 og helt urørt, og nå syns jeg det var bare latterlig av meg. Så, ikke mist motet, man vet aldri når ting skjer, plutselig hopper den rette foran deg. Hvis du vil, kan jeg anbefale Møteplassen . Der kan du kanskje finne den kjærligheten du leter etter. Krever innsats og oppfølging, men det er verdt det. Jeg er medlem der og har kommet i kontakt med mange jenter, deriblant en i Tønsberg som jeg har vært på date med (som forøvrig var fantastisk ) . Hvis du er så keen på å få kjæreste, hvorfor ikke prøve der? Endret 9. mai 2007 av myst84 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 KenBjork: heldiggris 8571631[/snapback] Takk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 og når jeg leser her inne når folk mista jonfrudommen veldig tidlig også 8571366[/snapback] Når det gjelder akkurat dette er det viktig å huske på at du på et anonymt forum. Det koster lite å skryte på seg mer erfaring enn man egentlig har. Behovet for å skryte har alltiid vært der, men med internett har folk fått et større publikum som ikke har noen mulighet til å verifisere påstandene. Og så er det nok til en viss grad slik at utvalget her ikke er helt representativt: De som poster her på "Sex og samliv" er ofte de som enten har hatt et forhold eller ønsker de skulle hatt det, mens mange av de som er fornøyd uten ikke bryr seg om å poste i denne kategorien i det hele tatt. Du ser rett og slett ikke så mange poster som sier "Jeg er jomfru og stolt av det." Ikke før det kommer en tråd som denne, hvor likesinnede føler for å markere sin støtte. Jeg er nok litt for gammel - og gammeldags - til å dele mine ungdomsforelskelser og/eller "skrytehistorier" med dere, det overlater jeg til folk av mer passende alder. Men jeg traff min kone når jeg var 26, og vi giftet oss først et par år senere. Det var i grunnen hverken for tidlig eller for sent. Du har god tid på deg, det er ingen grunn til å stresse over dette. At det kan være et savn skjønner jeg. Men du skal se det ordner seg med litt innsats og tålmodighet. Det gjør det for de fleste. skal du opå byn og finne damer,ofte så er du nødt til å være frempå,ta kontakt og avogtil er du nødt til å være litt drittsekk for å få ting til å klaffe..sånn er det bare. Det er ikke til å nekte for at det er slik deler av kjøttmarkedet fungerer, selv om et viktig ord der er "av og til", men det er ikke noe eksempel til etterfølgelse i andre sammenhenger. Hvis alt man vil er å ha gjort det en gang med en dame (eller flere) er byen et greit sted å treffe dem, om du bare er med på "spillet". Men damer du er "nødt til å være drittsekk" for å få det til å klaffe med er neppe de du finner jenta du du kommer til å dele resten av livet med blandt. Jeg var mye på byen gamle dager, og det var kameratene mine også. Men i farten kommer jeg ikke på en eneste av dem som er gift med en dame de traff der. Ektefeller finner du på skolen, jobben, hos felles kjente, i partiet om du driver med politkk, menigheten om du er aktiv der, turlaget, ... Så det spørs om du er ute etter sex eller en livsledsager... Geir Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det finnes noen småting som er lurt å tenke/huske på for å komme i kontakt med damene, og ikke minst få uttelling. - Sjekk holdningen din. Rett opp ryggen se opp og fremover. Virk selvsikker. - Smil uten å glise - Ikke stirr på puppa første gangen - Husk navnet med en gang og bruk det gjerne innemellom når du snakker til henne. Det blir lagt merke til. Føles mer personlig og nært. - Gi gjerne komplimenter uten at det skal virke overdrevne eller grisete. - Hva har du på deg? Det betyr faktisk noe. Trenger ikke å være dyrt. Skal være rent, helt og ikke minst dropp alt for posete klær. Selv om du skulle være overvektig er IKKE trikset å prøve å skjule det i alt for store klær. Heller ikke for små. Finn passe klær med fasong. Dropp vanlige joggesko, capser, adidas collegegensere og joggebukser. Beklager å si det, men det lukter asosial på lang vei. Har du begynt å miste hår, få viker; IKKE kompanser med hårvoks. Klip deg heller ned til milimeter-kutt. Ser MYE bedre ut. Puss tennene, klem kviser. - Ikke skryt. Si det som det er. - Ikke klå så fremt hun ikke sier/viser at det er ok. Spør gjerne hvor grensen går hvis du er usikker. Mye bedre. - Ser du ei pen jente du liker, gå rett bort og si at du synes hun ser bra ut og lurer på om hun kunne tenke seg å ta en kaffe eller noe en dag. Det verste du kan fåer ett høflig nei hvis du spør pent. - LYTT! Damene kjeder seg fort hvis du skal prate om deg selv. Spør heller henne hva hun driver med, liker osv.. prøv å inkluder din nysgjerrighet i samtalen. For det om du synes det er litt kjedelig, får det jenta til å føle at du er oppmerksom ved å interessere deg for henne. - Se de øynene, smil og vær ikke redd for å få de til å smile tilbake til deg. Jeg vet at noen sikkert vil bli provosert av hva jeg skriver nå, men jeg tror like fullt på det. Kle deg konservativt. bruk skjorte med v-genser utenpå. Cord eller kaki-bukser og skinnsko. Gjerne step-in. Du vil da se litt eldre ut og muligens også utsondre litt mere selvtillit. Hvis det får deg til å føle deg vel også så hjelper jo det kjempemye. Dette er rett og slett for å sende ut noen signaler som kanskje hjelper deg i til å være åpen. Be gjerne ut kollegaer/skolevenninner på kaffe eller noe i edru tilstand. Oppfattes ofte som mye mer seriøst og mere interessant enn i fylla. Sitter du mye hjemme foran pc'n? Kom deg ut og begynn med noe. Syng i kor, begynn med dans, hockey, politikk, eller noe annet som er sosialt. Engasjer deg på den lokale studentpuben. Alt er bedre enn å sitte hjemme. Der treffer du nye mennesker og på den måten kan komme i kontakt med nye jenter. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 masse vise ord der kan jo svare på det du skrev ;P Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Sjekk holdningen din. Rett opp ryggen se opp og fremover. Virk selvsikker. Jeg går alltid med rett rygg, å henge skader ryggen bare... den må vi ha xD- Smil uten å glise: Jeg smiler hele tiden, og får alltid besjed om å slutte å glise... altså jeg kan ikke noe for det.... - Ikke stirr på puppa første gangen: haha.. d har jeg faktisk aldri gjort... - Husk navnet med en gang og bruk det gjerne innemellom når du snakker til henne. Det blir lagt merke til. Føles mer personlig og nært. :hmm huske navn ja... d går ofte fint, men viss jeg blir bettat så glemmer jeg det meste og blir real rød i kinna - Gi gjerne komplimenter uten at det skal virke overdrevne eller grisete. :Det kan jeg =) - Hva har du på deg? Det betyr faktisk noe. Trenger ikke å være dyrt. Skal være rent, helt og ikke minst dropp alt for posete klær. Selv om du skulle være overvektig er IKKE trikset å prøve å skjule det i alt for store klær. Heller ikke for små. Finn passe klær med fasong.: for store klær ser dumt ut, så det har jeg slutta med, litt problemer med at jeg krymper forttere enn lomboka mi egentlig har råd til Dropp vanlige joggesko, capser, adidas collegegensere og joggebukser. Beklager å si det, men det lukter asosial på lang vei: Jeg bruker alltid skikelig klær når jeg er ute blant folk, Dongry/jeans som er hele og ikke så mye dill dall på... ganske enkle og greie, collegegenser bruker jeg av og til, men da med andre klær enn joggebukse etc, altså siviliserte Har du begynt å miste hår, få viker; IKKE kompanser med hårvoks. Klip deg heller ned til milimeter-kutt. Ser MYE bedre ut. : Har begynt å vidt, men ikke synlig... klippa håre mitt alltid helt kort før så jeg ser faktisk ut uten hår =) Puss tennene.: Jeg blir heller for sein ett sted enn å gå uten å ha pussa tenne, brukt tanntråd og skyllevann... det er ett MUST! Klem kviser: Ja kviser er ett problem til tider. Spiser jeg så mye som en pølse til middag har jeg 4-5 kviser, så jeg spiser mye sund og god mat... er snart 1år sia jeg stekt min siste frysepizza ;P - Ikke skryt. Si det som det er.; prøver å unngå det er, har ingenting å skryte av heller er jeg redd :/ - Ikke klå så fremt hun ikke sier/viser at det er ok. Spør gjerne hvor grensen går hvis du er usikker. Mye bedre.: Har ikke klådd på noen i hele mitt liv, selvsagt hun jeg var sammen med... men ingen andre... - Ser du ei pen jente du liker, gå rett bort og si at du synes hun ser bra ut og lurer på om hun kunne tenke seg å ta en kaffe eller noe en dag. Det verste du kan fåer ett høflig nei hvis du spør pent: Det har jeg prøvd en del ganger...uten hell vell å merke - LYTT! Damene kjeder seg fort hvis du skal prate om deg selv. Spør heller henne hva hun driver med, liker osv.. prøv å inkluder din nysgjerrighet i samtalen. For det om du synes det er litt kjedelig, får det jenta til å føle at du er oppmerksom ved å interessere deg for henne.: Hater å sakke om meg egentlig... så... - Se de øynene, smil og vær ikke redd for å få de til å smile tilbake til deg. Jeg ser alltid damer i øynene... vet ikke hvorfor, fasinert over hvor mange som har fine øyne kanskje... smiler til alle jeg møter, om d er noen som går tur med hund etc Kle deg konservativt. bruk skjorte med v-genser utenpå. Cord eller kaki-bukser og skinnsko. Gjerne step-in. Du vil da se litt eldre ut og muligens også utsondre litt mere selvtillit. Hvis det får deg til å føle deg vel også så hjelper jo det kjempemye. Dette er rett og slett for å sende ut noen signaler som kanskje hjelper deg i til å være åpen. Jeg er kanskje ikke den som tør å vise meg frem i det store, det har litt med fortiden min på skolen å gjøre... men jeg liker å pynte meg litt =) noe av det morsomste som er, er å gå i full dress inne på butikk i tider det ikke er mye folk i finklær (nå på våren er det mange, konfirmasjoner etc) Angående det å se litt eldre ut... hmm, tja, ser veldig ung ut for alderen så det flommer over av 15åringer på msn Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Kjæreste å kjæreste, jeg syns det er litt rart å ikke ha kyssa ei jente før i alder av 17, men jeg har aldri hatt en "kjæreste" , men jenter har jeg hatt da.. hehe Trådstarter : Begynn å tren da vel, ingenting er værre enn å se mindre ut ^^ hehehe Endret 9. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Trådstarter : Begynn å tren da vel, ingenting er værre enn å se mindre ut ^^ hehehe Trener gjenomsnitt 2 timer hver dag. + den timen det går å komme seg fram og tilbake på jobb med sykkel vær dag... så skal jeg trene mere må jeg ha flere timer hver dag. For jeg bror alene, noe som krever tid til ting som matlaging etc (ikke noe ferdig pizza her i gården) Og det stemmer det, aldri kyssa noen i det hele tatt før jeg var 17år... Aldri hatt ONS, har sakt nei noen ganger bare... fordi det blir feil viss man har følelser for noen andre (mitt syn) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Normalt (gjennomsnittelig) er det vel ikke, men du trenger ikke være normal for å ha det bra. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er 18 og har hatt dame i en uke totalt .. Ser ikke på det som unormalt siden jeg igrunn ikke har vært på jakt så lenge.. Var jo selvfølgelig forelska osv på ungdomsskolen, men var aldri sammen med noen. På vidregående har jeg KUN gått i klasse med BARE gutter alle 3 åra mine.. Har igrunn ikke hatt så mye kontakt med jenter. Derfor er det vel ikke så unormalt at jeg ikke har vært sammen med noen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg