Chri3tian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Etter 100 dager fra hverandre, så er det idag bare 60 timer til jeg kan kaste meg over henne igjen. Hun reiste for å studere 31 januar, og det var dagen vi sa farvel.. Møter henne på Sydney Int Airport 20.00 på lørdag, hvorpå vi skal kjøre roadtrip i leid cab oppover kysten av Australia. Fjorten utrolige dager står forran oss, aleine og gjenforent igjen. DET er gledesutbrudd det! Dette er liksom "Dama" for meg Vil ikke ha noen andre, og det finnes ikke noe jeg eier/har jeg ikke vil ofre på et millisekund for henne. X antall mail/sms og telefoner.. tror ikke noen forstår hvor rått det vil bli å kunne se ansiktet hennes igjen, når jeg sier jeg er glad i henne! 3 måneder omtrent i isolasjon, med forberedelser, økonomisk planlegging og savn.. FINITO! Endret 9. mai 2007 av Chri3tian Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bare X antall mail/sms og telefoner ? Blir vel mere XXXX antall mail/sms og telefoner? ^^ Neida, skal ikke pirke på det.. Er sjalu på deg for at du har noe så fint å glede deg til Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ok, for å være nøye? 22 mails, xxx antall sms, to telefonsamtaler i uka + en surprisepakke i posten. Og minst mulig msn/blink, da dette bare fucker opp. Bedre å ha noe å glede seg til et par ganger i uken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå