Gå til innhold

LOST 3x20 - "The Man Behind The Curtain" (USA)


Hvilket terningkast fortjener episoden "The Man Behind The Curtain"?  

138 stemmer

  1. 1. Hvilket terningkast fortjener episoden "The Man Behind The Curtain"?

    • [img]http://www.aaa-clipart.com/data/icons/dice/dice6.gif[/img]
      53
    • [img]http://www.aaa-clipart.com/data/icons/dice/dice1.gif[/img]
      52
    • [img]http://www.aaa-clipart.com/data/icons/dice/dice4.gif[/img]
      18
    • [img]http://www.aaa-clipart.com/data/icons/dice/dice3.gif[/img]
      9
    • [img]http://www.aaa-clipart.com/data/icons/dice/dice2.gif[/img]
      2
    • [img]http://www.aaa-clipart.com/data/icons/dice/dice5.gif[/img]
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, det er nok ikke alt som er planlagt på forhånd,

for å si det mild.

Figuren Ben skulle egentlig bare være med i 4 episoder,

men de forandret historien og gjorde ham til en av de faste pga at de ble så begeitret for skuespillet hans.

Det er bare et av mange eksempler.

De planlegger mye og improviserer mye, tror jeg,

Lenke til kommentar
De planlegger mye og improviserer mye, tror jeg,

8597217[/snapback]

 

Selvfølgelig gjør de det. Man kan ikke forvente at absolutt alt skal være planlagt til hver minste detalj, men de har kontroll på det meste.

 

Men dette diskusjonen er off topic, ta resten i Lostkafé. :)

Lenke til kommentar
Lost begynner å bli veldig unaturlig : /

Lost har da vært "unaturlig" siden starten da piloten ble dratt ut av vinduet på flyvraket. Hvorfor ser du på enda om du ikke helt liker det? Fatter ikke hvorfor mange går rundt og venter på en "logisk" forklaring når de ser alt det rare som skjer.

8593295[/snapback]

sa ikke at jeg ikke liker lost:nei: :ohmy: Men jeg synes kanskje Det blir litt vel vilt med usynlige mutanter. Det var bare unaturlig med piloten som ble drad ut av flyet, men det blir veldig unaturlig med usynlige mutanter :ph34r: Man kan jo like en serie selv om man ser at man synes den er noen ganger er unaturlig ? :roll: Jeg synes jo mer unaturlig tilfelle er jo bedre forklaring kreves det :dribble:

 

Holder en knapp på at hytta i jungelen er en stor simulator med lyd og risteefekter

Lenke til kommentar

Bra episode. Var den skumleste så langt i sesong 3. Skvatt et par ganger. Angående det som lå nedenfor hytta. Det ble jo nevnt at dette var en vulkansk øy. Kanskje det har noe med det å gjøre. Tror ikke serien er klar for at Locke skal ta kveld enda. Han kvikner vel til igjen tenker jeg.

 

Det som gleder meg litt er at Ben har blitt badguy igjen. Han fortjener juling..

Lenke til kommentar
Det som gleder meg litt er at Ben har blitt badguy igjen. Han fortjener juling..

8598074[/snapback]

 

Ben er best da synes jeg. I begynnelsen av episoden var det John Locke-show, og tenker jeipen til Ben vil henge bra ned til knærne når han gjennoppstår (det må han jo)!

Lenke til kommentar

Tror Ben ble litt stormannsgal. Han er sikkert den eneste som har sett øya som en "person". Flere har jo sett syner som øya gir dem, men det virker som at Ben og Locke er de som har best kobling med øya. Ben ble vel litt redd for at Locke skulle ødelegge for han, og prøvde/klarte å drepe han..

Lenke til kommentar

Nå går jeg nesten ut ifra at de fleste som styrtet på øya kommer seg tilbake til resten av verden. Når det skjer vet jeg ikke, men det kommer nok til å skje. Kanskje det kommer en sesong med at de vender tilbake til verden og aftermath fra øya.

 

Vi har enda ikke fått vite hvor the hostiles kommer fra. Holder en knapp på at noen kommer fra det skipet på øya.. Kanskje de nedstammer ifra piratene? Yaaaarrr.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Det var for at man skulle kunne se Jacob når han drar ut på tur tror jeg.

 

Vanligvis er "det" usynlig, men når det drar igjennom den ringen med pulver blir det sort, ego sorte skya ;)

 

Er det jeg tror.

8596014[/snapback]

Det virker lurt ja, stoffet på bakken får fram "monsteret" som er Jacob.
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke klarer å pakke hjernen rundt.. Hvorfor er the Others så ivrige på gravide og barna deres? En skulle jo tro det var et forskningsprosjekt, men the others virker ikke som den type mennesker som er ute etter å oppdage medisinske fenomener og eventuelle kurer.

8602056[/snapback]

 

Det spørsmålet kom jeg plutselig på en dag også. Dharma kom dit for å forske på ett eller annet, trolig flere ting, men nå virker det som om the others har tatt over deres virksomhet. Om the others er er slags urbefolkning på øya, er det jo litt rart at de skal slå seg på forskning? Skjønner det heller ikke Armageddon.

 

Flere som har stusset på de krukkene. For meg virket det som om hytta var innredet som ei ganske vanlig gammel hytte, og at krukkene bare var gamle syltetøyglass eller no. Mulig jeg tar feil så klart.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Det med de gravide har vi vel allerede funnet ut. Det er jo ingen som klarer å overleve en fødsel på øya. Det var jo derfor Juliet ble hentet inn.

Så en liten ting:

 

Lost -> Matrix.

John Lock -> Neo

 

Både Neo og Lock har evnene. De må bare lære seg å bruke dem.

Neo "blir" en del av matrix i slutten av den første filmen. kanskj noe av det samme kan skje med lock. At han lærer mer og mer, og ender opp sm en "del" av øya.

Lenke til kommentar
Både Neo og Lock har evnene. De må bare lære seg å bruke dem.

Neo "blir" en del av matrix i slutten av den første filmen. kanskj noe av det samme kan skje med lock. At han lærer mer og mer, og ender opp sm en "del" av øya.

8604272[/snapback]

Ja han blir hvertfall en del av øya hvis han råtner opp :roll:

 

Blir ikke så overraska hvis han stryker med. Det viser vaffal at manusforfatterene har litt mot til å gjøre sjokkerende tvister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...