Chad Thundercock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Plz lizom, la oss holde oss til en tråd. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Side2 skrev idag at denne PinUp modellen hadde den perfekte kroppen. Er du enig? Det er ikke jeg! Nakker vi kun kropp, e Keele sin kropp perfekt! Har sett de private filmen som "tilfeldigvis" kom ut på nett. Den dama er ubeskrivelig deilig! Om noen gidder å starte en tråd om personligheter så kan vi ta hva jeg mener om hennes personlighet i den. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det beste er en naturlig kropp, ikke puppene hennes som stikker utenfor hakens hennes, blir litt i det største laget syns nå jeg:) Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Snakker vi kun kropp syns jeg Keeley har for mye pupper og for lite rumpe, men det er nå bare meg... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ka faen? Keeley føyer seg berre inn i rekka av stokk dumme glamour-modellar. Og det er relevant fordi? Jeg vet ikke om du refererte til Triana og Helene Rask som stokk dumme også, men jeg sitter i alle fall ikke med det inntrykket. Pene damer har forøvrig en lei tendens til å bli forhåndsdømt når det kommer til intelligens. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Begge to er skamdigge, men har da møtt jenter her i norge som har vekket mer interesse hen hos dem. Alle de kåringene av verdens peneste osv er jo helt latterlige, bare se på hun som vant årets ansikt her i norge, wtf liksom Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det beste er en naturlig kropp, ikke puppene hennes som stikker utenfor hakens hennes, blir litt i det største laget syns nå jeg:) Kroppen hennes er naturlig... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Denne tråden stenges da den er bumpet flere ganger, og vi allerede har en aktiv tråd om perfekte kropper her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922946 Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg