Xtra Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Keeley Hazzels pupper er ekte, or so I've heard. Adriana Lima er numero uno for min del, ettersom hun er fantastisk til å uttrykke ting med bildene sine. Rent kroppsmessig havner Elin høyere enn Keeley. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Elin Grindemyr er perfekt! Fortell meg hva som er negativt utseende messig, med Elin 8572300[/snapback] Støtter deg veldig på den der! 8579968[/snapback] Jeg og, Elin er mye penere enn hu andre. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dumt å si at hun er perfekt, hva har man da personlig smak til? Dum artikkel... Forresten synes jeg ikke at hun hadde perfekt kropp, ikke at jeg har en fasit på hva perfekt er for meg, men den dama der traff meg ikke særlig dypt. Lenke til kommentar
monti Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Slike sider er ikke bra for unge jenter som er 1.75 høy og veier over over 60kg...slike artikkler gjør at selvtilliten går på bunn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Eller for meg som er 1,65 og like lav som en krakk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Eller for meg som er 1,65 og like lav som en krakk. det er noen som har sansen for lave jenter også da.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Eller for meg som er 1,65 og like lav som en krakk. det er noen som har sansen for lave jenter også da.... 8586956[/snapback] Meg foreksempel Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Mange som er enig med meg i det å kalle den der eller for den saks skyld noen kropp for perfekt. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Mange som er enig med meg i det å kalle den der eller for den saks skyld noen kropp for perfekt. 8592386[/snapback] du syns sikkert en eller anna kropp er perfekt. det er jo forskjellig fra person til person som nevnt tidligere. hun her er ikke perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen har bare så store pupper, så det kan være naturlig det også. 8572438[/snapback] Takk! Jeg syns jenter med fyldige pupper er sexy, men hun Keely hadde litt for opererte for min smak.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Slike sider er ikke bra for unge jenter som er 1.75 høy og veier over over 60kg...slike artikkler gjør at selvtilliten går på bunn lol, det er ikke så ille det da. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Side2 skrev idag at denne PinUp modellen hadde den perfekte kroppen. Er du enig? Det er ikke jeg! Er faktisk relativt enig her altså, foruten om ansiktet og håret hennes som jeg absolutt ikke foretrekker så altfor mye. Gi meg en inder eller asiater fra noe á la samme sted med kroppen til Keeley Hazell så er jeg bergtatt! Svarte krøller og mørkhudet med mørke dype øyne.. RAWR! Aishwarya Rai er noe av det flotteste! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen har bare så store pupper, så det kan være naturlig det også. <{POST_SNAPBACK}> Takk! Jeg syns jenter med fyldige pupper er sexy, men hun Keely hadde litt for opererte for min smak.. wikipedia tells me they are not! Keeley er nok noe av det heiteste som finnes ja. Og store pupper er fint! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hun var jo flott, jeg liker jenter med litt brede hofter. Jenter med brede hofter går på en spesiell måte. *hypnotisk* . Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hun var ikke akkurat stygg, nei. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Det er ihvertfall ikke en jente jeg ønsker meg. Det ser ut som hun har fått to svarte øyne, og hva er det med det hakket hennes i midjen, og hennes stygge poseringer. Jeg er glad så mange menn ønsker slike stygge jenter og jeg kan da ta de fine jentene. Eller for å si på en annen måte. Det er ikke altfor stor konkuranse mellom de jentene jeg vil ha. Endret 26. oktober 2008 av Camlon Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 en annen drit digg dame er kendall brooks, men desverre er det ingen bra bilder av henne siden hu er med på voksen filmer på phub og slikt Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ingen kropp er perfekt. Jeg har i alle fall aldri sett eller møtt noen med en kropp jeg synes er perfekt. Hva man liker er veldig individuelt, men Keeley er i grunn ikke akkurat min type - jeg liker jenter som Sandra Bullock og Olivia Wilde bedre, men Keeley er jo selvfølgelig uten tvil heit! Men nå er jeg en person som synes så godt som ingen ser bra ut på bilder. På bilder er det så lett å analysere trekk til hver minste detalj, gjerne ubevisst, og ingen er imo perfekte. Først hvis du møter noen eller ser noen på film klarer du å fange opp utstråling og karisma som i alle fall for min del avgjør om jeg synes noen er sexy eller ikke. Jeg kan jo selvfølgelig synes at noen er deilige på bilder også. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ka faen? Keeley føyer seg berre inn i rekka av stokk dumme glamour-modellar. Ser omtrent like jævlig ut som Triana Iglesias og Helene rask. Eg kan rett og slett ikkje fatte at ho der har den "ultimate kroppen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg